Official Site
Priceline
Trip.com
StayForLong
Anmeldt 24. august 2020 via mobile enheter

Eldre hotell med noe slitt og gammelt preg. Fint rom, rent og pent, god seng - bad uten badekar og modent for oppussing. Hyggelig betjening. Gratis parkering og wifi.

Alt i alt en grei overnatting i Nordfjordeid.

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, Janander123
Tomas Perers, Owner på Nordfjord Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2020

Takkar

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Familie bodde her tre netter. Vi hadde en suite, som var helt ok. Rent, og greit innredet.

Rimelig overnatting med halvpensjon ( se egen anmeldelse av restauranten).

Personalet i resepsjonen har noe å gå på i kommunikasjon med gjestene. Ved et par anledninger opplevde vi ironiske svar eller morsomheter som ikke passet seg helt.

Badehuset er slitt og kanskje ikke det store, men hotellet har god bredde i sine tilbud, og en koselig «retro» stil.

Gratis lading av elbil - et pluss.

Med litt hyggeligere dialog, og noe bedre kjøkken, kan hotellet lett få høyere skår og bli en favoritt for alle som er opptatt av god verdi for pengene.

Takk, Inafikse

Takkar, det er motatt og vi tar det med oss

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Flott hotell! Middag og frokost var veldig bra.
Spaavdelingen var veldig flott, bortsett fra at jacuzzi og den ene saunaen var litt halvveis. Knapper var ødelagt, massasjefunksjon var halvveis ødelagt, ingen infrarødt lys der det skulle være i sauna osv. Bør byttes ut når man markedsfører det :)

Litt kaldt på rommet, fant ingen ovner som kunne skrus på. Savnet vannkoker+kopper/glass på rommet! Det var en kaffemaskin i resepsjonen, men den trengte rens og det ble ikke fikset ila vårt opphold.

Takk, 603benedictek

Hei.

Ting har oppdateres. Du skulle gitt besked til resepsjon angående temperatur på rommet

Anmeldt 8. juni 2020

Jeg har nesten utelukkende positive ting å si om dette stedet. God service fra mottakelse til avreise, bra rom, god mat.

Pga Korona var en del av tilbudet redusert. Ikke spa/basseng, frokosttallerken i stedet for buffet - men helt ok. Middagen ble servert i baren, som for øvrig var veldig hyggelig.

Vi hadde halvpensjon, og må bare si at middagen var helt topp. full honnør til kokken, for dette var virkelig bra!

Rommet var middels stort, gode senger, stor TV med mange kanaler, god wifi overalt. Ikke kjøleskap eller vannkoker, men gratis kaffe ute ved resepsjonen.

Svenske Thomas som er daglig leder, jobbet iherdig for å holde alt tipp topp og var høyt og lavt.

Hotellet anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Leon_Norway

Takk før det

Anmeldt 2. desember 2019 via mobile enheter

Litt treig start med fjernsyn som ikke virket, men ble raskt fikset. Bra hotel, sov godt. Mulighet for spa osv, men testa ikke det. Frokosten var god og mangla ingenting. Inn og utsjekking gikk raskt.

Dato for oppholdet: november 2019
Reisetype: Reiste alene