Gratis avbestilling frem til 09.12.22
Gratis avbestilling frem til 10.12.22
Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 10.12.22
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde 1 overnatting på hotellet. De ansatte var utrolig hyggelige, restauranten var veldig bra og frokosten var variert og god. Det som trekker ned er at hotellet er ganske slitt. Det var mye støy både utenfor og i korridorene noe som gjorde at søvnen ikke var på topp. Brannalarmen blinket rødt og lyste opp hele rommet… Spaet hadde også trengt en oppgradering. Da vi var der var det barn som lekte i bassenget, ikke hotellet sin feil, men irriterende for oss andre gjester at barn hopper fra kanten og hyler.

Takk, 10celinek
Anmeldt 27. januar 2021 via mobile enheter

At kvaliteten på frokostbuffeten har vært nedadgående over lang tid er godt kjent. Merkbart dårligere ble det etter at hotelleierne valgte å forlate Scandic-kjeden. Jeg bor på hotellet regelmessig i jobbsammenheng, og det er tydelig at hotellet har funnet ut at frokosten kan en spare mye penger på. Pålegget har ofte skorper og tørre kanter, og ser ut til å være klargjort/dekket på allerede kvelden før (evt av nattevakten i skranken). Trege til å fylle på med nytt pålegg, juice etc.

Dato for oppholdet: januar 2021
1  Takk, pollywantsabiscuit
Tomas Perers, Eier på Nordfjord Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2021

Inget att sæge så ska det sjelvklart ikke vare, kan bare beklage. Vi har tatt opp det internt og gott igenom rutiner og laget nye før att dette ej ska ske igen. Som sagt tidligere så ska det ikke vare

Anmeldt 18. oktober 2020 via mobile enheter

Hyggelig hotell med god service. Flott sted å avholde konferanse. Fine rom og meget bra renhold. God mat og gode konferansefasiliteter. Eneste minus var dårlig høytaler anlegg, men med en så profesjonell og god innstilling som ble fremvist fra hotellet, blir nok feilen raskt rettet opp.

Dato for oppholdet: oktober 2020
2  Takk, RoesslandL

Takk, Problemet er utabetet skiftet någre deler. Velkommen til oss igen

Anmeldt 24. august 2020 via mobile enheter

Eldre hotell med noe slitt og gammelt preg. Fint rom, rent og pent, god seng - bad uten badekar og modent for oppussing. Hyggelig betjening. Gratis parkering og wifi.

Alt i alt en grei overnatting i Nordfjordeid.

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, Janander123
Tomas Perers, Owner på Nordfjord Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2020

Takkar

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Familie bodde her tre netter. Vi hadde en suite, som var helt ok. Rent, og greit innredet.

Rimelig overnatting med halvpensjon ( se egen anmeldelse av restauranten).

Personalet i resepsjonen har noe å gå på i kommunikasjon med gjestene. Ved et par anledninger opplevde vi ironiske svar eller morsomheter som ikke passet seg helt.

Badehuset er slitt og kanskje ikke det store, men hotellet har god bredde i sine tilbud, og en koselig «retro» stil.

Gratis lading av elbil - et pluss.

Med litt hyggeligere dialog, og noe bedre kjøkken, kan hotellet lett få høyere skår og bli en favoritt for alle som er opptatt av god verdi for pengene.

Takk, Inafikse

Takkar, det er motatt og vi tar det med oss