Grei plass å bo

Hyggelig betjening og god mat! Litt kjedelig og «gammelt» rom, men helt greit for en natt. Fikk... les mer

Anmeldt 26. desember 2019
torbj_rnn203
Haugesund, Norge
Dyrt

Hyggelig betjening, gammeldags rom / suite, som jeg betalte over 2000 kroner for og det er alt for... les mer

Anmeldt 13. juli 2022
Knut Ivar H
Langevåg, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Nordfjordeid
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Både jeg og min mann bestilte massasje i forbindelse med et helgeopphold. Første positive overraskelse var at der var ledige timer "på dagen". Ved andre spahotell har vi erfart at man må bestille behandling lang tid i forveien, og derfor har vi gjerne droppet det. I tillegg var spaområdet rent og delikat. Massasjen var svært bra og at massøren hadde lang utdannelse og erfaring med medisinsk massasje var tydelig. Vil absolutt komme tilbake! Anbefales!

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Norw12
Anmeldt 28. januar 2018 via mobile enheter

Takk for ei avslappande spa-helg, med herleg massasje og kjempegod service.
OG kjempegod mat.
Me anbefaler eit spa-opphold her.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, Inga W
Anmeldt 29. august 2017 via mobile enheter

Hyggelig og rolig. Det var rent og fint . Stor dusj, gode senger. God frokost. Godt med parkeringsplasser.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Janne K
Anmeldt 8. april 2017 via mobile enheter

Gjennomføringen var ikke helt i boks, men potensialet er der! Et flott anlegg, med gode saunaer og et behagelig basseng. Veldig koselig med uteplass med jacuzzi. Men inne var det sykt glatte fliser, med flere fareskilt. Det var ingen tente lys og noe som hjalp stemningen. Jeg syntes temperaturen var for lav inne i relaxen. Jeg ble kald av å sitte der i badeklær. Etter jeg hadde dusjet bestilte vi mat der.
Det var god mat!
Massasjen var utmerket!

Bør gi ut tøfler når det er så glatt der!!
Og bør ha tilgjengelig flere håndklær i prisen. Til den prisen burde det vært en selvfølge..

Men flott plass! God mat, dyktig massør!
Høy pris for kun spa. Men man får gratis inngang ved spa-time, og da blir det verd det. Men ikke inngangen alene.

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, StineMB
Anmeldt 11. februar 2017 via mobile enheter

Har hatt en nydelig dag i spa-avdelingen, med ypperlig massasje, massasjebad, ungarsk kur og ansiktspleie. Anbefales!
Svært fornøyd med både behandlinger og service. Kommer gjerne tilbake hit!

Dato for opplevelse: februar 2017
Takk, anette-va