“Utmerket.”
Anmeldelse av Minibakeriet

Minibakeriet
Vurdert som nr. 2 av 12 Restauranter i Nordfjordeid
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Utmerket sandwich. Godt utvalg, og svært fine lokaler. Sentral plassering i Eid sentrum. Jeg kan på det fornemste anbefale minibakeriet til alle mine forbindelser.

1  Takk, Ivarhu

Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og service. Jeg spiste en sandwich som smakte heilt himmelsk. Liker at det var bare ett alternativ på sandwich, der råvarene var heilt perfekt!!

Takk, martinsmoge
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Enkelt lite bakeri med et par bord på utsiden. Fikk servert nydelige sandwich. Har også salat på menyen.Anbefales

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Tengs
Anmeldt 6. mars 2020 via mobile enheter

Spiste en fantastisk god sandwich, og klarte ikke si nei til en av bollene der heller. Gode priser, savnet bare muligheten for en kopp kaffe

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, 676mathildea
Anmeldt 14. november 2019 via mobile enheter

Hær finner man brød som er ordenligt lagat. I butikken fins ett sortiment av olika færdig .at. dagens erbjudan går alltid hjemm.

Dato for besøk: november 2019
Takk, veino
Leon K, Eier på Minibakeriet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2019

Tusen takk for det ☺️

Reisende som så på Minibakeriet, så også på

Har du vært i Minibakeriet? Del dine erfaringer!