“Anbefales”

Minibakeriet
Vurdert som nr. 2 av 12 Restauranter i Nordfjordeid
Prisklasse: kr 50 - kr 150
Anmeldt 3. juli 2023 via mobile enheter

Spiste nydelig surdeigspizza. Koselig betjening. God atmosfære i et lite lokale. Anbefales å ta en tur innom når man er her.

Dato for besøk: juli 2023
Takk, Culture675032

Anmeldt 10. mai 2023

Kjempe gode sanwich og toast. Bollene er gode og ferske. Lokalt er kjempe koselig og betjening er alltid hyggelig

Dato for besøk: mai 2023
Takk, danielhA675EC
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Utmerket sandwich. Godt utvalg, og svært fine lokaler. Sentral plassering i Eid sentrum. Jeg kan på det fornemste anbefale minibakeriet til alle mine forbindelser.

1  Takk, Ivarhu
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og service. Jeg spiste en sandwich som smakte heilt himmelsk. Liker at det var bare ett alternativ på sandwich, der råvarene var heilt perfekt!!

Takk, martinsmoge
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Enkelt lite bakeri med et par bord på utsiden. Fikk servert nydelige sandwich. Har også salat på menyen.Anbefales

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Tengs

Reisende som så på Minibakeriet, så også på

Har du vært i Minibakeriet? Del dine erfaringer!