Fantastisk tur!

Super opplevelse for hele familien! Kaptein Thor var veldig hyggelig, imøtekommende og... les mer

Anmeldt 21. juli 2021
Pernille_Skollerud
Fantastisk tur langs sognefjorden

Anmeldt 9. januar 2018
Andreas B

Anmeldt 9. januar 2018

Vi reiste fra Balestrand havn over til Hella, som ligger på den andre siden av Balestrand. Der kjørte vi langs fjellsiden inn mot Fjærland. På turen fikk vi se fraflyttede husstander, sjølivet og fuglelivet langs fjellsiden. Det var strålende vær med sol. Vi snudde litt inn i Fjærlandsfjorden og kjørte tilbake rundt Dragsvik og inn i Esefjorden. Turen var fantastisk! Balestrand Fjord Angling anbefales virkelig!

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Andreas B
CaptThor, Eier på Balestrand Fjord Angling, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2019

Hei Andreas B :)

- Så hyggelig dere likte turen. Fantastiske fjorder rundt Balestrand. Må sees og oppleves!

Anmeldt 28. august 2017

Turen som Tor Andre Balevik tok oss med på var utrolig spennende. Selv er jeg en ivrig fisker og når scenen røk fordi fisken var så stor (ca 15-20kg), må jeg si at pulsen gikk på høygir. Det var også en flott opplevelse hvor man får se Balestrand på sitt beste med, niser, ørn, sel og en fantastisk natur med flotte fjorder og fjell. Vil anbefale turen til alle aldre med interesse for fisk, natur og god atmosfære :)

Dato for opplevelse: juni 2017
1  Takk, David Y

Heia David Y :)

Så hyggelig at hele familien tok turen til Balestrand! Spennende dag I Finden. Kveite som glapp og greier. Ekstra morsom med alle geitene som kom nedom til strand kanten og hilste på oss. Finnbotn er magisk! Takk for din ypperlige tilbakemelding!

Anmeldt 18. august 2017 via mobile enheter

Sognefjorden på sitt mest spektakulære. Mr. Balevik tok meg og familien til stedet innafor der ingen kunne tru at nokon kunne finne på å bu. Bra utstyr og maks lokalkunskap i god atmosfære. Just do it.

Dato for opplevelse: mai 2017
4  Takk, Brigt Ø

Heisann Brigt Ø :)

Takk for din spektakulære tilbakemelding. Alltid spennende å farte innover fjordene med en lokal guide. Hilsen capt Tor

Anmeldt 12. august 2017

Tor Andre Balevik har god lokalkunnskap og kjenner området godt. God sikkerhet i båten som har komfortable sitteplasser.Turen var en opplevelse både for voksne og større barn og vi var heldige med både vær og det vi fikk se. Fiskemuligheter satte også en ekstra spiss på turen. Absolutt å anbefale.

Dato for opplevelse: mai 2017
3  Takk, Ingun34
CaptThor, Eier på Balestrand Fjord Angling, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2019

Heia Ingun34 :)

Tusen takk for din anbefaling av Balestrand I et nøtteskall!

Anmeldt 7. august 2017 via mobile enheter

En flott tur Tor Andre har mye lokalkunnskap om Balestrand. I tillegg en fantastisk naturopplevelse - og vi fikk også fisk

Dato for opplevelse: august 2017
3  Takk, Marte E
CaptThor, Eier på Balestrand Fjord Angling, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2019

Hei Marte Y :)
- Så hyggelig dere likte turen og takk for de flotte bildene dere posta. Gøy med fisking i Balestrand, Sognefjordens Perle. På gjensyn og hvorsomhelst :)