“var og kjøpte hamburger der.”
Anmeldelse av Ippi Restaurant

Ippi Restaurant
Vurdert som nr. 5 av 10 Restauranter i Balestrand
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

var og kjøpte hamburger der. beklagligvis var vi nært stengetiden, sur betjening som tok i mot bestillingen. de lagte hamburgen, hadde vært mye bedre vist de hadde sagt at de hadde stengt kjøkkenet . dårligste hamurgeren vi noen gang har smakt. var tør og smakløs, samt at den var alt for tykk.

Takk, 972olem
iwonap498, Eier på Ippi Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2020

Falsk konto.Denne komentaren ble fjernet en gang

Anmeldt 20. juni 2020 via mobile enheter

God og hjemmelaget mat. Spennende meny med middelhavsinspirerte retter. God på smak og vel verdt prisen. Angående service kan de nok fortsatt bli bedre (ingen spørsmål om vi ville ha vann på bordet, og høylytt krangling mellom kokk og servitør på bakrommet ).

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, frankn670
Anmeldt 13. juni 2020 via mobile enheter

Dette var et lite, koselig sted med en utrolig hyggelig dame som serverte og en kokk som laget akkurat det du ville ha. Maten var helt fantastisk og skal jeg til Balestrand igjen så drar jeg definitivt hit

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, 720s_lvia
Anmeldt 13. august 2019

Kjempegod smak og mektig. Eit godr avbrekk i kvardagen :-) Kjekt som utflytta Balestrending å kome tilbake etter mange år og få servert så god mat :-kr

Dato for besøk: august 2019
Takk, Hege B
Anmeldt 5. juli 2019 via mobile enheter

God mat, veldig hyggelig servering
Anbefales. Spiste skalldyrtallerken, fiskesuppe og pizza. Kommer tilbake

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Harald B

Reisende som så på Ippi Restaurant, så også på

Balestrand, Sogn og Fjordane

Har du vært i Ippi Restaurant? Del dine erfaringer!