“Dette var bra.”

Vurdert som nr. 1 av 8 Restauranter i Balestrand
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 12 august 2017

Dette var et koselig sted å få være med på å få smake cider, vi fikk 5 forskjellige cider typer.Jeg likte best dem med frukt smak.

Takk, 58gunn179

Anmeldt 7 august 2017

Etter en koselig spasertur langs "strandkanten" for å se på de flotte husene i Villaveien gikk vi opp til Ciderhuset. Dette ligger litt utenfor sentrum og er ikke et hus du finner ved en tilfeldighet. Virkelig flotte og avslappende omgivelser med masse frukttrær og syngede fugler. I andre etasje ligger restauranten som har et ganske begrenset utvalg av mat med mindre du skal ha tapas. Maten og drikken var uansett veldig god og servitørene var trivelige. I første etasje har de utsalg av cider og juice, og det var umulig å ikke kjøpe med seg noen flasker etter å ha smakt cideren i restauranten.

Takk, Visojo
Anmeldt 3 august 2017 via mobile enheter

Dette stedet kan beskrives med "ett ord " - rimelig fantastisk !!! Nydelig mat, ditto cider og utsikt ..

Takk, MagnarB
Anmeldt 23 juli 2017 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted med god mat. Noe av det bedre i Balestrand. Veldig fine lokaler og veldig godt utvalg av lokal cider.

Takk, Øyvind K
Anmeldt 16 juli 2017

Ciderhuset er et spisested med personlighet, sjarm og beliggende midt inni frukthagene i Balestrand! Vi spiste lunsj her, og fikk servert en nydelig tapas med hjemmelaget mat av høy kvalitet! Ciderhuset produserer selv også drikke i mange varianter, og det vi fikk smake var velsmakende, friskt og godt, og vi valgte også å kjøpe med oss noen flasker av husets produksjon. Litt vanskelig å finne frem når man ikke er kjent, men vi hadde lest om stedet, og VILLE besøke det, så vi leitet til vi fant frem, og det var det verdt! Anbefaler på det varmeste!

Takk, Ottar S

Reisende som så på Ciderhuset , så også på

Balestrand, Sogn og Fjordane

Har du vært i Ciderhuset ? Del dine erfaringer!