“Herlig mat og flott service.”
Anmeldelse av Ciderhuset

Ciderhuset
Vurdert som nr. 1 av 9 Restauranter i Balestrand
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Herlig mat og flott service.
Super happy for at vi tok turen☺️
Skal absolutt anbefale Cider huset til familie og venner!!

Takk, ThereseN273

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Vi gledet oss til å besøke Ciderhuset etter å ha sett innslag på frokost-tv. Besøket svarte til forventningene. Vi fikk en interessant gjennomgang av Cider produksjon etterfulgt av Cider smaking. Deretter var det middag på husets restaurant. Vi spiste en helt grei tre retters middag, mens vi kunne nyte verdens vakreste utsikt utover Sognefjorden. Kjempegod service. Totalt en veldig flott opplevelse som kan anbefales på det varmeste.

Takk, 545britk
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Vi besøkte Ciderhuset da vi hadde sett dette på tv2 og venner hadde anbefalt stedet. Når vi kom ble vi tatt godt imot og de ansatte var utrolig serviceinnstilt. Når du kommer inn kjenner du duftene av at produksjonen av cider var igang og når du kommer opp i restauranten kjenner du duften av nydelig tyrkisk og lokal mat, vi valgte å ta en liten lunch og smake litt forskjellige cidere som var produsert på stedet. Kan anbefales på det sterkeste

Takk, Yngve G
Anmeldt 12. juli 2019 via mobile enheter

Familie på fem som var her på lunsj en nydelig sommerdag. Maten var utrolig god og falt i smak hos både store og små. Pluss for den overbygde terrassen som gjorde det lunt og godt å sitte ute, samtidig som man kunne nyte den flotte utsikten.

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, R8057DBanneh
Anmeldt 12. juli 2019 via mobile enheter

Veldig god mat, service og sider. Utsikten kan ein heller ikkje klage på. Reis hit om du er i Balestrandområdet. Ikkje noko problem å få bord utan reservasjon til lunsj. Prøv den lokale sideren.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Tesslikestress

Reisende som så på Ciderhuset , så også på

Balestrand, Sogn og Fjordane

Balestrand, Sogn og Fjordane

Har du vært i Ciderhuset ? Del dine erfaringer!