“Hærleg oppleving!”

Vurdert som nr. 1 av 9 Restauranter i Balestrand
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Kjempegod og velsmakande mat og drikke. Flotte omgjevnader. Nydeleg utsikt. Hyggelege, smilande og serviceinnstilte folk - både tilsette og eigarar. Som ferierande i Balestrand gjer me hermed eit måltid på Ciderhuset til ein årleg aktivitet. Internasjonal standard.

2  Takk, 128eirikh

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Fikk dessverre ikke spist, men var med på den guidede cidersmakingen. Dette var en utrolig flott opplevelse i nydelige omgivelser. Ekstremt dyktig forteller som kunne svare på alt man lurte på og litt til, og gjorde det hele veldig spennende. Kan absolutt anbefales!

Takk, juliebY6713ZY
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Herlig mat og flott service.
Super happy for at vi tok turen☺️
Skal absolutt anbefale Cider huset til familie og venner!!

Takk, ThereseN273
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Vi gledet oss til å besøke Ciderhuset etter å ha sett innslag på frokost-tv. Besøket svarte til forventningene. Vi fikk en interessant gjennomgang av Cider produksjon etterfulgt av Cider smaking. Deretter var det middag på husets restaurant. Vi spiste en helt grei tre retters middag, mens vi kunne nyte verdens vakreste utsikt utover Sognefjorden. Kjempegod service. Totalt en veldig flott opplevelse som kan anbefales på det varmeste.

Takk, 545britk
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Vi besøkte Ciderhuset da vi hadde sett dette på tv2 og venner hadde anbefalt stedet. Når vi kom ble vi tatt godt imot og de ansatte var utrolig serviceinnstilt. Når du kommer inn kjenner du duftene av at produksjonen av cider var igang og når du kommer opp i restauranten kjenner du duften av nydelig tyrkisk og lokal mat, vi valgte å ta en liten lunch og smake litt forskjellige cidere som var produsert på stedet. Kan anbefales på det sterkeste

Takk, Yngve G

Reisende som så på Ciderhuset , så også på

Balestrand, Sogn og Fjordane

Balestrand, Sogn og Fjordane

Har du vært i Ciderhuset ? Del dine erfaringer!