“Cidersmaking ”

Vurdert som nr. 1 av 9 Restauranter i Balestrand
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Var på cidersmaking som var veldig bra veldig bra og anbefales!

Spiste noen tyrkiske retter i restauranten og disse var helt supre!

Dato for besøk: august 2020
Takk, isabello974

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Kjempegod og velsmakande mat og drikke. Flotte omgjevnader. Nydeleg utsikt. Hyggelege, smilande og serviceinnstilte folk - både tilsette og eigarar. Som ferierande i Balestrand gjer me hermed eit måltid på Ciderhuset til ein årleg aktivitet. Internasjonal standard.

2  Takk, 128eirikh
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Fikk dessverre ikke spist, men var med på den guidede cidersmakingen. Dette var en utrolig flott opplevelse i nydelige omgivelser. Ekstremt dyktig forteller som kunne svare på alt man lurte på og litt til, og gjorde det hele veldig spennende. Kan absolutt anbefales!

Takk, juliebY6713ZY
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Herlig mat og flott service.
Super happy for at vi tok turen☺️
Skal absolutt anbefale Cider huset til familie og venner!!

Takk, ThereseN273
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Vi gledet oss til å besøke Ciderhuset etter å ha sett innslag på frokost-tv. Besøket svarte til forventningene. Vi fikk en interessant gjennomgang av Cider produksjon etterfulgt av Cider smaking. Deretter var det middag på husets restaurant. Vi spiste en helt grei tre retters middag, mens vi kunne nyte verdens vakreste utsikt utover Sognefjorden. Kjempegod service. Totalt en veldig flott opplevelse som kan anbefales på det varmeste.

Takk, 545britk

Reisende som så på Ciderhuset , så også på

Balestrand, Sogn og Fjordane

Balestrand, Sogn og Fjordane

Har du vært i Ciderhuset ? Del dine erfaringer!