“Fantastisk bra. ”

Vurdert som nr. 1 av 9 Restauranter i Balestrand
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Var på familie utflukt til Balestrand. Vi tok turen innom ciderhuset. Restauranten er en veldig god opplevelse. De hadde to hovedretter og resten tapas ble anbefalt 2-3 retter per pers på tapas. Tapas på norsk vri med lokale råvarer og noe Tyrkisk innslag for min del bestilte eg saksuka, kjøttboller fra vikja og pesto marinert spekemat. Barna fikk tilbud om pølse potetbåter og grønsaker. Norsk og tyrkisk vri på maten. Vi satt ute i vinterhagen og hadde nydelig utsikt over fjorden fjella og epletrær. Behagelig musikk. Dette er virkelig verdt turen til Balestrand.

For både meg og min søster gav dette mer inspirasjon til å lage spennende retter.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Synnøve R

Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Var på cidersmaking som var veldig bra veldig bra og anbefales!

Spiste noen tyrkiske retter i restauranten og disse var helt supre!

Dato for besøk: august 2020
Takk, isabello974
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Kjempegod og velsmakande mat og drikke. Flotte omgjevnader. Nydeleg utsikt. Hyggelege, smilande og serviceinnstilte folk - både tilsette og eigarar. Som ferierande i Balestrand gjer me hermed eit måltid på Ciderhuset til ein årleg aktivitet. Internasjonal standard.

2  Takk, 128eirikh
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Fikk dessverre ikke spist, men var med på den guidede cidersmakingen. Dette var en utrolig flott opplevelse i nydelige omgivelser. Ekstremt dyktig forteller som kunne svare på alt man lurte på og litt til, og gjorde det hele veldig spennende. Kan absolutt anbefales!

Takk, juliebY6713ZY
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Herlig mat og flott service.
Super happy for at vi tok turen☺️
Skal absolutt anbefale Cider huset til familie og venner!!

Takk, ThereseN273

Reisende som så på Ciderhuset , så også på

Balestrand, Sogn og Fjordane

Balestrand, Sogn og Fjordane

Har du vært i Ciderhuset ? Del dine erfaringer!