“Spennende mat og deilig cider”
Anmeldelse av Ciderhuset

Ciderhuset
Vurdert som nr. 1 av 8 Restauranter i Balestrand
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 26. juli 2021

Vi kom rett etter restauranten åpnet og var heldige å få et bord. Vi så at mange hadde bestilt bord til senere.
Vi gikk for å dele flere småretter (meze), som vi anbefaler å gjøre. Maten var herlig. Nydelige kjøttboller. Anbefaler også makrellrett. Masse gode smaker og pent presentert. Vi prøvde også ciderplanke med ulike code, og de hadde både med og uten alkohol. Hyggelig personale og flott utsikt.

Takk, kal12310

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Kvifor reisa til Toscana når du kan reisa på Ciderhuset i Balestrand?
Fantastisk matoppleving i vakre omgjevnader; innbakt laks og smårettar var særs gode. Lytt til råda frå kelnaren om rett type cider til maten. Her kjem me att.

2  Takk, 128eirikh
Anmeldt 18. juni 2021

Fantastisk opplevelse og kjempe flinke folk! Anbefaler alle å ta turen! Og ikke minst et utrolig fint område.

Takk, D7139XAmarie
Anmeldt 1. september 2020

Ciderhuset må virkelig oppleves! Ikke bare er det et flott lokale med god atmosfære i nydelige omgivelser, det er også vennlige servitører og utrolig god mat! Og hvor mange steder er det man kan få smake masse deilig cider tilpasset maten man får? Det er virkelig en gastronomisk opplevelse. Det er vært å ta turen til Balestrand bare for å oppleve dette! :)

Dato for besøk: august 2020
Takk, 712tuvah
Anmeldt 13. august 2020

Nydelig plassering og herlig service. Vår servitør var ekstremt hjelpsom med å finne glutenfrie alternativer til menyen, og resultatet ble strålende. I tillegg til 3-retters meny med drikkepakke delte vi en planke med sider for smaking. Vår servitør byttet ut sidere tiltenkt menyen som allerede var på planken, slik at vi fikk smakt enda mer. Maten var nydelig. Svært god opplevelse som overgikk våre forventninger.

2  Takk, TheaRostbakken

Reisende som så på Ciderhuset , så også på

Balestrand, Sogn og Fjordane

Balestrand, Sogn og Fjordane

Har du vært i Ciderhuset ? Del dine erfaringer!