“Ikke noe kulinarisk opplevelse dette”
Anmeldelse av Gekkens Restaurant

Gekkens Restaurant
Vurdert som nr. 3 av 8 Restauranter i Balestrand
Anmeldt 18. august 2021

Her ved fjorden gikk vi for Fish & Chips og der var fisken en gedigen skuffelse. Eller tror jeg nok vårullene ble godkjent men burger'n var heller ikke bra. Koselig plass i bakhagen om den holdes vedlike.

Takk, bj_rno265

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

God mat, med valg mellom klassisk gatekjøkken, hjemmelaget norsk mat og vårruller. Veldig hyggelig betjening, rask servering og hjemmekoselig lokale. Kan sitte ute eller inne etter eget ønske.

1  Takk, 696elisabethf
Anmeldt 30. mai 2019 via mobile enheter

Vi spiste middag her. Maten var bra og det var veldig store porsjoner. Husets rødvin ble også servert i svært rause mengder. Helt ok pris.
Anbefales.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 152st_les
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Spiste hamburger. Denne virket å være tatt opp fra fryseboksen fra den lokale matbutikken. Skuffende matopplevelse iforhold til pris. Kommer ikke igjen.

Takk, Forerunner1986
gekkens, Owner på Gekkens Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2018

Hei kor tid var på Gekkens Restaurant ? Vi åpent bare om sommeren og vi var stengt siden 30 august

Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Koselig kafé som drive familien...veldig god mat, beste filipinsk våruller...smakes godt med pils,,hygelige personal...anbefale på sterkeste♡♡

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 910daivap

Reisende som så på Gekkens Restaurant, så også på

Balestrand, Sogn og Fjordane

Har du vært i Gekkens Restaurant? Del dine erfaringer!