Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Var her i forbindelse med jobb, nydelige omgivelser, flott spisesal og fine møtelokaler. Rommene var store, men umoderne, og badene kunne trengt seg en oppussing. Det var veldig lytt mellom rommene, noe som var noe irriterende.

Maten var veldig god, og betjeningen var hyggelig.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, andreahD6050CI
Theosk, Owner på Kviknes Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. april 2019

Kjære Andrea H,

Tusen takk for hyggeleg tilbakemelding. Me er glade for at du hadde eit triveleg opphald hjå oss. Ekstra takk for skryt til vårt personale og kjøkken. Vonar me kan få gleda av å ønskje deg velkommen tilbake til eit av dei nyoppussa romma våre.

Beste helsing
Theodor
5. generasjon vertsskap

Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Super flott Hotel med gamle tradisjoner. Det føles nesten ut som at en kommer inn på et museum. Anbefaler å bruke litt ekstra penger på å bestille rom med utsikt i den historiske delen.
Maten er veldig bra og servicen også.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Nerod

Kjære gjest,

Tusen takk for hyggeleg tilbakemelding. Me er glade for at du hadde eit fint opphald hjå oss. Ein ekstra takk for skryt av vårt personale og kjøkken. Vonar me får gleda av å ønskje deg velkommen tilbake.

Beste helsing
Theodor
5. generasjons vertsskap

Anmeldt 6. august 2018

Gammelt hotell med mye historie i veggene,fine uteområder,veldig god service.
Mange turmuligheter rett utenfor døren.Kan absolutt anbefales.Rommet var i nyere
Del av hotellet.Vi besøkte også Ciderhuset i nærheten og prøvesmakte diverse lokale
produkter.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Tore H
Anmeldt 6. august 2018

Etter å ha overnattet på Dalen hotell i går gikk turen vider til Balestrand og Kviknes hotell.
Det er imponerende at noen har byggd et så stort hotell "langt inne i en fjord".
Servicen var upåklagelig.Maten god,Rommet var ok.Vi bodde i nybygget.

Romtips: Jo høyere,i nybygget,jo bedre utsikt over fjorden.
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Kjell N
Anmeldt 24. juli 2018

Hotellets sjøfront er spektakulær, både å se på - og å se fra. En ettermiddagsdrink eller morgenkaffe på balkongen er verdt hele oppholdet. I tillegg til det gamle trehotellet er det et nybygg bakenfor som er noe slitt og ikke særlig vakkert. Stor kapasitet gjør at busslaster med turister kommer innom og spisesalen er temmelig fullpakket. Betjeningen er likevel profesjonell og personlig.

Romtips: Rom med sjøutsikt er trolig verdt pengene.
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Dag J