eDreams
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Kviknes hotel Balestrand er «best ever»! Flott å bo i den historiske delen med utrolig god utsikt til Sognefjorden og «lekene delfiner»! God mat og mulighet til mange gode turer! Ippi er en god resturant nede ved fergekaien i Balestrand, fish and chips, perfect!!
Per og Grete.

Takk, Per Sigmund F
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Kvikne’s er et fantastisk hotell hvis man ser bort fra den «nye» murblokken med rom. Er nok fra 70-tallet og skjemmer hele Balestrand, men er nok effektiv. Den gamle trehus delen er imidlertid et «smykke» som er svært godt vedlikeholdt i over 100 år fra den tid det sto ferdig i dagens form. Både vegger, tak, inventar og møbler er ivaretatt på en eksemplarisk måte. Hotellet må oppleves og «føles» på. Det er nydelig beliggenhet helt nede ved fjorden med egen molo og have.

Vi spiste frokost/middag to dager og standarden på kjøkkenet var veldig bra. Nydelig mat og både oppsatt 3-retter og a’la carte hadde svært god standard.

Veldig hyggelig betjening og walisiske David er et funn for et slikt sted. Han stortrivdes i restauranten og elsket å prate om stedet, sine opplevelser samt dele sin kunnskap etter over 20 år i Balestrand.

Takk, Trym V
Anmeldt 2. juli 2020

Fint hotell, hyggelig betjening, avslappet atmosfære, bra renhold, god frokost. Vifte på rommet. Litt for tett bordsete ved middag til at det føltes trygt i disse Coronatider, ellers ingenting å utsette på oppholdet.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Wildgarlickydays
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Vi så dette hotellet på TV og valgte å prøve stedet. Når du kommer til Balestrand så lyser Kviknes Hotell mot deg der det ligger ytterst mot fjorden.
Da vi kom ble vi tatt vel imot i resepsjonen.
Vi hadde bestilt rom i historisk del og fikk et koselig rom med utsikt mot Sognefjorden, noe som absolutt må anbefales.
Vi spiste en bedre middag og servicen her var helt topp og maten skuffet ikke. Frokosten dagen etter ble litt vel enkel, men siden vi var her i "coronatiden" så var vi fornøyde med at hygiene ble prioritert.
Hotellet kan anbefales på det sterkeste om man skal på en reise til Vestlandet og besøke Sognefjorden.

Takk, Yngve G
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

En fornem mottakelse ventet oss den 4.juni, nemlig direktøren himself Vi var de første som sjekket inn for sesongen og følte oss beæret selv om den røde løperen manglet Vi forsto etterhvert at TV-2 teamet vi så på fergen var de han egentlig ventet på Vi lo av dette alle sammen! Historisk sus i alle rom med fantastisk interiør og en kunstsamling av de sjeldne. Utsikten fra rommet var upåklagelig og mat og drikke helt fantastisk. Det gledet oss å se at smittevernet ble tatt alvorlig og vi følte oss trygge under hele oppholdet. Det hjelper jo at værgudene var i særdeles godt humør. Kviknes Hotell kan trygt anbefales på det varmeste og vi kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, unnif360