Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Priceline
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet har en fantastisk beliggenhet og . vindusbord i resturanten er flott. Hyggelig personale Imidlertid er det en lang vei å gå for at opplevelsen skal forsvare prisen. Vi hadde superior rom i den nye delen og spiste 4 retters middag. Hotel rommet var bra, men det lukter gammelt og det er slitt. Service standard i restauranten er vel som på en ordinær kafe. Opplæring og planlegging er ikke bra. Rød og hvitvin serveres i samme glass, bestikk mangler, ogsv.

Maten var helt grei, men må ingen måte ekstra ordinær.

Takk, FrodeP
Anmeldt 20. juli 2020

Vi var to par som skulle spise middag sist lørdag 18.07.20 på Kvikne hotell Balestrand. Dagens meny var breiflabb noe vi fire bestilte. Få alternativer på menyen om vi hadde tatt andre valg. Breiflabben kan sammenlignes med en gummiball i tillegg til et par rosenkål og noen potetskiver servert i en sos med god smak. I andre sammenhenger når jeg har valgt breiflabb til middag har jeg god erfaring med et slikt måltid, fisken deler seg lett når når den skal skjæres opp men fisken vi fikk servert på lørdag var langt under pari. Skulle nok fått et lengre opphold i stekepannen før den ble satt inn i stekeovnen. Medførte omtrent som å skjære i en gummiball. Servitøren som behersket dårlig norsk kom etter en stund til oss og spurte hvordan maten smakte, vi fortalte vårt inntrykk (negativt) noe hun takket for tilbakemelding på spørsmålet. For vår del skjedde det ikke noe etter vår beskrivelse av måltidet. Vårt inntrykk, vi betaler mye penger for et måltid med kvalitet langt under det vi forventer. Her må kjøkkenet skjerpe seg og servere mat og ikke minst mengde som står i forhold til pris,

Romtips: Vi har ikke overnattet, skulle bare bare spise middag på hotellet.
Takk, H5029OCantons
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Kviknes hotel Balestrand er «best ever»! Flott å bo i den historiske delen med utrolig god utsikt til Sognefjorden og «lekene delfiner»! God mat og mulighet til mange gode turer! Ippi er en god resturant nede ved fergekaien i Balestrand, fish and chips, perfect!!
Per og Grete.

Takk, Per Sigmund F
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Kvikne’s er et fantastisk hotell hvis man ser bort fra den «nye» murblokken med rom. Er nok fra 70-tallet og skjemmer hele Balestrand, men er nok effektiv. Den gamle trehus delen er imidlertid et «smykke» som er svært godt vedlikeholdt i over 100 år fra den tid det sto ferdig i dagens form. Både vegger, tak, inventar og møbler er ivaretatt på en eksemplarisk måte. Hotellet må oppleves og «føles» på. Det er nydelig beliggenhet helt nede ved fjorden med egen molo og have.

Vi spiste frokost/middag to dager og standarden på kjøkkenet var veldig bra. Nydelig mat og både oppsatt 3-retter og a’la carte hadde svært god standard.

Veldig hyggelig betjening og walisiske David er et funn for et slikt sted. Han stortrivdes i restauranten og elsket å prate om stedet, sine opplevelser samt dele sin kunnskap etter over 20 år i Balestrand.

Takk, Trym V
Anmeldt 2. juli 2020

Fint hotell, hyggelig betjening, avslappet atmosfære, bra renhold, god frokost. Vifte på rommet. Litt for tett bordsete ved middag til at det føltes trygt i disse Coronatider, ellers ingenting å utsette på oppholdet.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Wildgarlickydays