Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Bildene av hotellets utside og beliggenhet lyver ikke. Flott hotell og flott sted. Innvendig er hotellet slitt og maten er alt annet enn imponerende. En grå og alt for salt skalldyrsuppe (kreps?).Frokosten vi fikk minnet mer om internatfrokost og ikke hotellfrokost. Totalt skuffende opplevelse (minus utsikten).

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, bgundersen
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Kviknes Hotel er et helt fantastisk hotel med magisk beliggenhet. De servere nydelig mat i restauranten. Men, én stor ulempe er at vi sov særdeles dårlig. Vi overnattet i rom nr. 117 og der er det lyd, som om det ikke finnes en vegg til naboene. Vi ble vekket av naboens høylytte snorking flere ganger ila natten. En viktig detalje som de bør opplyse om ved bestilling.

Takk, Heidi_from_oslo
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet har en fantastisk beliggenhet og . vindusbord i resturanten er flott. Hyggelig personale Imidlertid er det en lang vei å gå for at opplevelsen skal forsvare prisen. Vi hadde superior rom i den nye delen og spiste 4 retters middag. Hotel rommet var bra, men det lukter gammelt og det er slitt. Service standard i restauranten er vel som på en ordinær kafe. Opplæring og planlegging er ikke bra. Rød og hvitvin serveres i samme glass, bestikk mangler, ogsv.

Maten var helt grei, men må ingen måte ekstra ordinær.

Takk, FrodeP
Anmeldt 20. juli 2020

Vi var to par som skulle spise middag sist lørdag 18.07.20 på Kvikne hotell Balestrand. Dagens meny var breiflabb noe vi fire bestilte. Få alternativer på menyen om vi hadde tatt andre valg. Breiflabben kan sammenlignes med en gummiball i tillegg til et par rosenkål og noen potetskiver servert i en sos med god smak. I andre sammenhenger når jeg har valgt breiflabb til middag har jeg god erfaring med et slikt måltid, fisken deler seg lett når når den skal skjæres opp men fisken vi fikk servert på lørdag var langt under pari. Skulle nok fått et lengre opphold i stekepannen før den ble satt inn i stekeovnen. Medførte omtrent som å skjære i en gummiball. Servitøren som behersket dårlig norsk kom etter en stund til oss og spurte hvordan maten smakte, vi fortalte vårt inntrykk (negativt) noe hun takket for tilbakemelding på spørsmålet. For vår del skjedde det ikke noe etter vår beskrivelse av måltidet. Vårt inntrykk, vi betaler mye penger for et måltid med kvalitet langt under det vi forventer. Her må kjøkkenet skjerpe seg og servere mat og ikke minst mengde som står i forhold til pris,

Romtips: Vi har ikke overnattet, skulle bare bare spise middag på hotellet.
Takk, H5029OCantons
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Kviknes hotel Balestrand er «best ever»! Flott å bo i den historiske delen med utrolig god utsikt til Sognefjorden og «lekene delfiner»! God mat og mulighet til mange gode turer! Ippi er en god resturant nede ved fergekaien i Balestrand, fish and chips, perfect!!
Per og Grete.

Takk, Per Sigmund F