2025 av 1 153 anmeldelser
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde på den nye delen av hotellet, med utsikt over hele fjorden. Alt vi fikk av mat var helt nydelig, både 3-retters middag og frokostbuffet. Anbefales på det sterkeste. Vi kommer definitivt tilbake.

Takk, FridaMD
Anmeldt 27. juli 2020

Vi hadde prøvd for 2 år siden, men uten suksess. Da utlandet ble stengt, var vi raske og fikk et rom.
Ved innsjekking fikk vi vist en 4 retters meny som vi kunne plukke fra til middag.

Da vi kommer i spisesalen blir vi presentert for en 3-retters meny!!!? Gjester før oss og etter oss fikk åpenbart den 4-retters som vi presentert for i resepsjonen.
Hva skjer?

Middagen var svært bra den, men dette med 3 eller 4 retters menytilbud stusser vi fortsatt over.
Dernest; kelnerene hadde ingen tid til å bry seg om oss virket det som. De bokstavelig talt nesten sprang mellom bordene og det var en tendens til at vi følte oss litt oversett.
Dette har ikke Kviknes råd til er vår mening. I juli måned bør de ha en drillet stab som for det første tilbyr identiske retter til alle gjester, dernest litt større stab så det blir en ro over spisesalen.
Så vi må nok si; vi ble litt skuffet med de forventninger vi hadde på forhånd.
Dernest;
bare engelsktalende personale?? Vi mestrer det språket også, men det er litt overraskende.

1  Takk, guideOslo
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Bildene av hotellets utside og beliggenhet lyver ikke. Flott hotell og flott sted. Innvendig er hotellet slitt og maten er alt annet enn imponerende. En grå og alt for salt skalldyrsuppe (kreps?).Frokosten vi fikk minnet mer om internatfrokost og ikke hotellfrokost. Totalt skuffende opplevelse (minus utsikten).

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, bgundersen
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Kviknes Hotel er et helt fantastisk hotel med magisk beliggenhet. De servere nydelig mat i restauranten. Men, én stor ulempe er at vi sov særdeles dårlig. Vi overnattet i rom nr. 117 og der er det lyd, som om det ikke finnes en vegg til naboene. Vi ble vekket av naboens høylytte snorking flere ganger ila natten. En viktig detalje som de bør opplyse om ved bestilling.

Takk, Heidi_from_oslo
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet har en fantastisk beliggenhet og . vindusbord i resturanten er flott. Hyggelig personale Imidlertid er det en lang vei å gå for at opplevelsen skal forsvare prisen. Vi hadde superior rom i den nye delen og spiste 4 retters middag. Hotel rommet var bra, men det lukter gammelt og det er slitt. Service standard i restauranten er vel som på en ordinær kafe. Opplæring og planlegging er ikke bra. Rød og hvitvin serveres i samme glass, bestikk mangler, ogsv.

Maten var helt grei, men må ingen måte ekstra ordinær.

Takk, FrodeP