Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
LĂ„s den laveste prisen fra disse nettstedene
Trip.com
StayForLong
Priceline
Hvordan betalinger til oss pÄvirker rekkefÞlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Prisene leveres av partnerne vÄre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne vÄre. BesÞk partnerne vÄre for mer informasjon.
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
Flere sprÄk
20–25 av 1 158 anmeldelser
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Dette hotellet har en egen atmosfĂŠre og gammel historie som er til Ă„ ta og fĂžle pĂ„. Utsikten fra den lille verandaen pĂ„ rommet er spektakulĂŠr. Å sitte med en god bok i en av de flotte salene, bare nyte og samtidig puste inn en fĂžlelse av godhet og velvĂŠre, det er ubetalelig. Kunsten og historien bak er i seg selv verdt oppholdet. FrokostbuffĂ©en var i egen klasse. Serviceinnstilt personale i alle ledd. Vi kommer tilbake.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 741maritam
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde pÄ den nye delen av hotellet, med utsikt over hele fjorden. Alt vi fikk av mat var helt nydelig, bÄde 3-retters middag og frokostbuffet. Anbefales pÄ det sterkeste. Vi kommer definitivt tilbake.

Takk, FridaMD
Anmeldt 27. juli 2020

Vi hadde prĂžvd for 2 Ă„r siden, men uten suksess. Da utlandet ble stengt, var vi raske og fikk et rom.
Ved innsjekking fikk vi vist en 4 retters meny som vi kunne plukke fra til middag.

Da vi kommer i spisesalen blir vi presentert for en 3-retters meny!!!? Gjester fĂžr oss og etter oss fikk Ă„penbart den 4-retters som vi presentert for i resepsjonen.
Hva skjer?

Middagen var svĂŠrt bra den, men dette med 3 eller 4 retters menytilbud stusser vi fortsatt over.
Dernest; kelnerene hadde ingen tid til Ă„ bry seg om oss virket det som. De bokstavelig talt nesten sprang mellom bordene og det var en tendens til at vi fĂžlte oss litt oversett.
Dette har ikke Kviknes rÄd til er vÄr mening. I juli mÄned bÞr de ha en drillet stab som for det fÞrste tilbyr identiske retter til alle gjester, dernest litt stÞrre stab sÄ det blir en ro over spisesalen.
SÄ vi mÄ nok si; vi ble litt skuffet med de forventninger vi hadde pÄ forhÄnd.
Dernest;
bare engelsktalende personale?? Vi mestrer det sprÄket ogsÄ, men det er litt overraskende.

1  Takk, guideOslo
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Bildene av hotellets utside og beliggenhet lyver ikke. Flott hotell og flott sted. Innvendig er hotellet slitt og maten er alt annet enn imponerende. En grÄ og alt for salt skalldyrsuppe (kreps?).Frokosten vi fikk minnet mer om internatfrokost og ikke hotellfrokost. Totalt skuffende opplevelse (minus utsikten).

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, bgundersen
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Kviknes Hotel er et helt fantastisk hotel med magisk beliggenhet. De servere nydelig mat i restauranten. Men, én stor ulempe er at vi sov sÊrdeles dÄrlig. Vi overnattet i rom nr. 117 og der er det lyd, som om det ikke finnes en vegg til naboene. Vi ble vekket av naboens hÞylytte snorking flere ganger ila natten. En viktig detalje som de bÞr opplyse om ved bestilling.

Takk, Heidi_from_oslo