Priceline
ZenHotels.com
eDreamsUSD 312
Agoda.comUSD 329
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Veldig stort og flott hotell. Vi bodde i den historiske delen og det er vi glade for( påtross av at vi ikke hadde fjordutsikt) Rene rom, noe «tomme» Ikke noe overdådig luksus men mye sjarm og historie. Dårlig wifi. Prøvde inne maten. Prisen er nok i øvre sjikt.

Romtips: Gratis parkering Toalett artikkler på rommet Dårlig wifi
1  Takk, beatev115
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Gammelt historisk hotell som er godt bevart. Fine rom med høyt tak. Jeg bodde i det historiske bygget. Serviceorienterte og hyggelige ansatte (for det meste engelsktalende). Men dette er ikke et luksushotell. Wifi fungerer ganske dårlig og restaurantmaten var ingen gourmetmat men heller en fancy vri på norsk husmannskost. Skulle ønske juicen på frokosten var av Balholm-merket for å ha fokus på lokal mat/drikke fremfor juice av konsentrat. En fin opplevelse alt i alt, men ikke et hotell jeg ville besøkt flere ganger av hensyn til hva det koster å bo her.

2  Takk, 680pauloj
Anmeldt 9. juni 2021 via mobile enheter

Fint Historisk hotel i vakre omgivelser. God mat og drikke servert av hyggelig og serviceinnstilt betjening. Oppgradert rom med nydelig utsikt over Sognefjorden. Vakker hage med flere solstoler og badetrapp. Dette frister til gjentagelse.

Takk, JanEinarS
Anmeldt 2. juni 2021

Vi bodde i den gamle delen av hotellet, og dersom man kan gå trapper så vil jeg anbefale å bo i den gamle delen av hotellet. Vi hadde rom med balkong som hadde utsikt mot Sognefjorden, og det var så flott å sitte på den i rolige, avslappende omgivelser. Alle medarbeiderne har den riktige serviceinnstillingen. Mens enkelte andre hoteller i corona-tiden endrer på frokost tilbudet, så gjør ikke Kviknes hotell dette. Frokostbuffeten er svært omfangsrik, og jeg er sikker på at alle vil finne noe de liker! Middagen - fast meny - anbefales. Hotellet har en fin hage, og de har en eget område for bading. Vi koste oss slik på Kviknes så vi forlenget oppholdet her, og vi kommer gjerne tilbake til dette hotellet som inneholder så mye interessant historie i alle salongene, men samtidig er også modernisert med en del nyere møbler og interiør - jeg elsker den blå fargetonen i lobbyområdet.

Takk, Ingeborg56
Anmeldt 26. desember 2020 via mobile enheter

Vi var tre par som hadde bestilt bord. Det vi stusset litt på var at vi i disse Covid tider ble plassert veldig tett til et bord med mye folk, da det ellers var god plass i restauranten denne kvelden.
Vi var alle greit fornøyd med hovedretten, vi fikk ganske rask servering av en hyggelig kelner. Desserten var det tre stykk som spiste, karamellpudding var ganske så smakløs.
En koselig kveld, med hyggelig personale.

Dato for oppholdet: desember 2020
Takk, Unnlis
Svar fra ledelsen:Besvart 24. mars 2021

Hei hei,

då me hadde stengt i desember 2020 lurer eg på om denne anmeldelsen skulle gjelde eit anna hotel?
Me ynskjer velkommen til oss når me har ope frå mai 2021:-)
Mvh,
Kviknes Hotel i Balestrand