Priceline
FindHotelUSD 288
EtripUSD 288
Trip.com
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk ett flott, stort rom i den moderne delen av hotellet. Med egen balkong og fjordutsikt. Perfekt sted å nyte kveldssolen og ett lite glass før man gikk til restauranten og fikk en matopplevelse av de sjeldne. Vi hadde fireretters middag inkludert i pakken vår. Til sammen 8 retter på to dager og alle smakte himmelsk. Sammen med vinen som var satt sammen til å passe så vart dette en virkelig opplevelse.

Romtips: Litt lite parkeringsplasser så ser for meg det kan bli litt kaotisk når hotellet er fullt
Takk, Shiba14
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Veldig stort og flott hotell. Vi bodde i den historiske delen og det er vi glade for( påtross av at vi ikke hadde fjordutsikt) Rene rom, noe «tomme» Ikke noe overdådig luksus men mye sjarm og historie. Dårlig wifi. Prøvde inne maten. Prisen er nok i øvre sjikt.

Romtips: Gratis parkering Toalett artikkler på rommet Dårlig wifi
1  Takk, beatev115
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Gammelt historisk hotell som er godt bevart. Fine rom med høyt tak. Jeg bodde i det historiske bygget. Serviceorienterte og hyggelige ansatte (for det meste engelsktalende). Men dette er ikke et luksushotell. Wifi fungerer ganske dårlig og restaurantmaten var ingen gourmetmat men heller en fancy vri på norsk husmannskost. Skulle ønske juicen på frokosten var av Balholm-merket for å ha fokus på lokal mat/drikke fremfor juice av konsentrat. En fin opplevelse alt i alt, men ikke et hotell jeg ville besøkt flere ganger av hensyn til hva det koster å bo her.

2  Takk, 680pauloj
Anmeldt 9. juni 2021 via mobile enheter

Fint Historisk hotel i vakre omgivelser. God mat og drikke servert av hyggelig og serviceinnstilt betjening. Oppgradert rom med nydelig utsikt over Sognefjorden. Vakker hage med flere solstoler og badetrapp. Dette frister til gjentagelse.

Takk, JanEinarS
Anmeldt 2. juni 2021

Vi bodde i den gamle delen av hotellet, og dersom man kan gå trapper så vil jeg anbefale å bo i den gamle delen av hotellet. Vi hadde rom med balkong som hadde utsikt mot Sognefjorden, og det var så flott å sitte på den i rolige, avslappende omgivelser. Alle medarbeiderne har den riktige serviceinnstillingen. Mens enkelte andre hoteller i corona-tiden endrer på frokost tilbudet, så gjør ikke Kviknes hotell dette. Frokostbuffeten er svært omfangsrik, og jeg er sikker på at alle vil finne noe de liker! Middagen - fast meny - anbefales. Hotellet har en fin hage, og de har en eget område for bading. Vi koste oss slik på Kviknes så vi forlenget oppholdet her, og vi kommer gjerne tilbake til dette hotellet som inneholder så mye interessant historie i alle salongene, men samtidig er også modernisert med en del nyere møbler og interiør - jeg elsker den blå fargetonen i lobbyområdet.

Takk, Ingeborg56