“Topp mat i ærverdige omgivelser på Kvikne’s Hotel”

Kviknes Eating and Drinking
Vurdert som nr. 2 av 9 Restauranter i Balestrand
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Herlige Kvikne’s Hotel har også en super restaurant. Vi spiste 2 middager her og standarden på maten var i ypperste klasse. Både dagens 3-retter og a’la carte menyen ble prøvd og kjøkkenet gjorde en god jobb. I tillegg har de et rikt vin utvalg og hyggelig korrekt betjening.

Ellers er det fantastiske omgivelser i den ærverdige spisesalen på Kvikne’s hotel med store vinduer direkte mot sjøen og fantastisk utsikt. Her er det bare å la roen senke seg å nyte

Takk, Trym V

Anmeldt 12. august 2017

Vi var på gjennom reise, stoppet for å spise lunsj der. Vi spiste rekesmørbrød og blåskjell begge deler var veldig bra. Gikk litt rundt å tittet på det gamle flotte hotellet.

Dato for besøk: august 2017
Takk, 58gunn179
Anmeldt 20. mai 2016

Nydelig lunsj i en ærverdig spisesal, høy og luftig med flott utsikt til Sognefjorden og fjella. Hyggelig betjening og god service. Passer like godt for en stor vennegjeng/familie, som for et romantisk måltid for to.

Dato for besøk: mai 2016
Takk, laffenM
Anmeldt 24. juli 2015

Det er noe eget med å spise sjømat du vet er fanget omtrent i synsfeltet fra utsikten fra bordet. Kombinert med et kjøkken av høy standard så har man en sikker vinner. De serverer også buffet, men den blir kjapt maltraktert av utenlandske turister, og jeg vil våge å påstå at fireretteren holder en helt annen standard. Vinpakken er godt matchet med maten så den anbefales.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, Linn Therese L
Anmeldt 11. september 2014

Meget bra kjøkken på dette hotellet. God service. Vennlig tone, rask rydding, blide ansatte. Dette gjelder frokost, lunsj og middag. Dessuten var det et flott kurshotell, gode lydforhold. All mellomservering var passende og smakfull.

Dato for besøk: august 2014
Takk, Aage2014

Reisende som så på Kviknes Eating and Drinking, så også på

Balestrand, Sogn og Fjordane

Har du vært i Kviknes Eating and Drinking? Del dine erfaringer!