Lunsj ved sjøen

Anmeldt 12. juli 2019
R8057DBanneh
Stavanger, Norge
Fin aktivitet for små barn

Anmeldt 25. juli 2017
sivelink
Lørenskog, Norge

Anmeldt 12. juli 2019 via mobile enheter

Restauranten ligger i sjøkanten og lokasjonen er fantastisk. Akvarium med litt fisk og krabber gjorde det ekstra gøy for barna å være med. Enkle lunsjretter til en OK penge.

Dato for opplevelse: juli 2019
2  Takk, R8057DBanneh
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Fint kafe ved siden av fjorda har bakery hvor kan smakke gode rundstykker pica og kald øl,,hjelpsom og hygelig personal,verd besøke hvis du er i Balestrand!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 910daivap
Anmeldt 24. august 2017 via mobile enheter

En flott plass med fin atmosfære hvis en vil slappe av. Her kan du ta enkelt en kopp kaffe, de har veldig god softis. Du kan også kjøpe deg en fantastisk god frokost, lunsj eller middag. En favoritt plass for oss her i Balestrand.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, nedzadaf
Anmeldt 25. juli 2017 via mobile enheter

Vi var her med små barn (1 og 3 år). Deilig å kunne spise lunsj både ute og inne, og maten var god. Barna syntes det var morsomst med fiskene inne i kaféen. Akvariet i seg selv ble litt kjedelig, men vi voksne koste oss. På billetten kunne vi også leie robåt inkl redningsvester. Det var stas for alle. Et besøk her kan anbefales når det er litt kjedelig vær.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, sivelink
Anmeldt 7. juli 2017 via mobile enheter

Kjempefint sted, ungene koste seg masse og synes det var masse fine fisker og andre sjøskapninger.

Masse gode kaker og god service i kafeen.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, katrinea653