“Heimelaga mat”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 21 juli 2017

Koseleg restaurant i to høgder på kaien. Uteservering på gateplan. Små intime rom. Rask servering, hyggelig service og god mat.

1  Takk, laffenM

Anmeldt 18 mai 2017 via mobile enheter

God mat.Koselege lokaler med lys og fin pynt. Gode heimelaga kaker. Koselege og blide ansatte og føler seg velkommen.

1  Takk, astrid736
Anmeldt 17 januar 2017 via mobile enheter

Morosam, liten kafe i gamal bokhandel. Fin plass å ta ein kaffi og ei kake eller ein liten lunsjrett!

2  Takk, Yngve S
Anmeldt 15 oktober 2016

Få bord inne. Flere ute? Enkel , men uvant meny. Asiainspirert, men og norske viltpølser. Gode de. Salaten det samme. Markblomster på bordene.

1  Takk, Lars162
Anmeldt 1 juli 2016 via mobile enheter

Vi gikk inn her for å spise sjokoladekake. Vi stod ved disken en god stund før vi ble lagt merke til, men greit nok. Derimot kaken vi fikk var gammel og tørr. Hvem vet hvor lenge den hadde stått i disken. Selve stedet virket veldig koselig.

2  Takk, Katharina H

Reisende som så på Pilgrim Restaurant, så også på

Balestrand, Sogn og Fjordane

Har du vært i Pilgrim Restaurant? Del dine erfaringer!