Julie B
Lavik Hotel
56.1 km fra Midtnes Hotel
Se flere hoteller i Balestrand
Anmeldt 30. mai 2019 via mobile enheter

Vi overnattet her 1 natt. Ble hyggelig mottatt i resepsjonen, rommet var enkelt, men rent og fint. Utsikten fra rommet var formidabel! Badet var lite og det hadde vært greit med et dusjkabinett, men i forhold til pris så ok.
Frokosten var veldig bra.
Anbefales.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, 152st_les
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Ankom hotellet sent og møtte en fantastisk fin fyr i resepsjonen som gjorde mottakelsen til en lystig affære. Rene og pene rom med godt gammelt preg. God og variert frokost som sto godt til hotellet. Ikke for pompøst. Herlig beliggenhet med den beste utsikten ut over fjorden. Kan anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Nomad47882
Anmeldt 14. august 2017 via mobile enheter

Fin opplevelse å komme til dette hotellet. Et gammelt nostalgisk hotell med avslappende atmosfære. Flott utsikt over Sognefjorden og kjempegod frokost. Bodde i 4. etasje med veranda med den flotteste utsikt du kan tenke deg. Kan absolutt anbefales. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Tove F
Anmeldt 9. september 2016

Midtnes, et ærverdig lite hotell sentral i Balestrand.

Eier var alene i resepsjon da vi kom, men innsjekk gikk greit og vi fikk kaffe og kake på terrassen, med vidsyn over deler av Sognefjorden. Han hadde ellers tid til en hyggelig og informativ prat om hotellet spesielt og Balestrand med omgivelser generelt.

Midnes er et tradisjonelt, mindre eldre hotell og bærer preg av det. Rommet og badet var lite og vi måtte låne hårføner i resepsjonen. Forventningene våre ble likevel oppfylt til fulle.

Middagen var denne dagen et valg, forrett, hovedrett og dessert. Alt smakfullt og servert i en spisesal med utsikt.

En god frokost avsluttet et hyggelig opphold på Midnes.

Dato for oppholdet: juni 2016
1  Takk, terjegre
Anmeldt 13. juli 2016 via mobile enheter

Renhold var bra på rommet og eller på hotellet. Rommet vi hadde var med balkong i fjerde etasje med fin utsikt, men rommet manglet TV som var avbildet på booking.com for denne type rom. Frokosten var kjedelig, men hadde egentlig ingen mangler.
Hele hotellet er en reise tilbake til 80 tallet, og er nok prisgitt at Balestrand er et flott sted som er godt besøkt.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, clauso630