Glenn
57.7 km fra Dragsvik Fjordhotell
47.0 km fra Dragsvik Fjordhotell
Se flere hoteller i Balestrand
Anmeldt 11. juni 2019 via mobile enheter

Flott lite fjordhotell i en nydelig fjord. Stille og rolig. Liten, men likevel den beste frokosten jeg har spist på min 9 dagers roadtrip i Norge. Og vi har bodd på flere fasjonable hoteller på vestlandet de siste dagene. Eneste vi angret på var at vi dro inn til Balestrand for å spise. Sengen var behagelig, rommet hadde nydelig utsikt ut over fjorden. Rent og pent rom. Obs, ingen TV. Hehe! Men utsikten veier opp for det.

PS: tommel opp til den spanske damen som jobbet der. Hyggelig, hjelpsom og er virkelig et godt ansikt utad for hotellet.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, TheStigh
AnneRandiF, Eier på Dragsvik Fjordhotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juni 2019

Kjære gjest!
Mange takk for tilbakemeldingen! Veldig hyggelig å høre at dere var fornøyd med oppholdet og at dere likte stedet vårt. Vi ønsker hjertelig velkommen tilbake til oss ved ein seinere anledning!

Med vennlig hilsen familien Farnes

Anmeldt 8. august 2018

Dragsvik Fjordhotell liker omtrent på fergeleiet Dragsvik. Nydelig utsikt. Svært god mat i restauranten. Hjorteburger kan anbefales.
Reinholdet er helt prima.
Prisen høy i forhold til tilsvarende hotellstandard.

Romtips: Rom på baksida med nydelig utsikt over Sognefjorden.
Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, Inger H
Anmeldt 28. juni 2018 via mobile enheter

Dragsvik Fjordhotell ligger nydelig til på neset med utsikt til nesten alle kanter av Sognefjorden. En opplevelse og komme til. Flott hagestue med nydelig utsikt. Vi fikk nyoppusset rom med flott utsikt over fjorden fra dobbeltsenga. Tar nok avisene på senga i morgen. Veldig fint.
Maten var god , men ennå mer imponerende vennligheten og stemningen. Veldig fint å være her en kveld og en natt!

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, Bjørn M

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding på deres opphold! Alltid kjekt å høre slike fine ord fra gjester, og vi ønsker hjertelig velkommen tilbake til oss ved ein seinere anledning!

Anmeldt 23. august 2017 via mobile enheter

Har kjørt forbi dette stedet flere gangen, uten å tenke at vi kunne overnatte der.
Men denne gangen forsøkte vi. Ankom ca kl 20:30, men tidsnok til at vi bestilt litt middag. Jeg hadde hjorteburger, mens min kone tok lakseburger. Velsmakende! Det som var å utsette på disse to rettene, var at baconstrimlen som fulgte matrettene skulle vært sprøstekt, nå lignet det mer på kokt...
Nydelig utsikt fra restauranten! Rommet var enkelt, men rent. Det vente ut mot veien, men på tross av dette var det fredelig og vi sov godt.
Kommer gjerne tilbake! :-)

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Terje T
DragsvikFjordhotell, Daglig leder på Dragsvik Fjordhotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2017

Kjære gjest,

Mange takk for besøket og fin tilbakemelding på opphold hos oss. Veldig hyggelig at dere hadde et bra opphold, likte maten vi serverte og kunne nyte utsikten vi omgir oss med. Vi har pusset opp og oppgradert en del rom til komfort rom. Bestill gjerne denne type rom neste gang dere kommer på besøk. Hjertelig velkommen tilbake ved ein seinere anledning !

mvh Dragsvik Fjordhotell
Anne R Farnes

Anmeldt 19. august 2017 via mobile enheter

Vi ankom sent fredag, ble godt tatt i mot og bestilte lett middag i restauranten. Hadde lakse og hjorteburger. Godt og smakfullt. Hadde vært 100% om baconet hadde vært sprøstekt.
Rommet var romslig med to gode stoler, god seng.
Frokosten var smakfull og med den nydelige utsikten kunne vi tenkt oss litt bedre tid før avreise.
Kommer gjerne igjen her ja.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, t0rhildw
Anne Randi F, Owner på Dragsvik Fjordhotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2017

Kjære Torhild,

Mange takk for veldig hyggelig tilbakemelding på opphold hos oss ! Veldig kjekt å høre at dere likte maten vi serverer. Hyggelig å høre også at rommet fallt i smak, som vi er opptatt av skal vere avslappende med gode stoler og senger. Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss ved ein seinere anledning !

med vennlig hilsen
Anne R Farnes