Anmeldt 14. juni 2018

Sanden pensjonat viste seg å være en liten perle blant de ellers så kjedelige hotellene på vestlandet. Vi bestilte hagerommet og det var virkelig et kjekt rom. Supert med egen sittegruppe rett utenfor inngangsdøren til rommet. Rommet var rent og pent. Noen detaljer var slitt og kunne hatt godt av en liten oppussing, som listene rundt døren til badet og døren, men alt var rent og ryddig. Parkering rett utenfor hotellet. Neste gang jeg skal overnatte i Lærdal blir det Lærdalsørens Hotel eller Sanden Pensjonat igjen.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, TrilleBar
Anmeldt 14. mars 2018

Overnattet her en natt og det var veldig koselig. Hyggelige folk som driver stedet. Kun mulig å kjøpe frokost utenom sesong, men den var helt grei. ,Skikkelig gammelt hus men ingenting å si på komforten.Så hvis man er litt nostalgisk og liker det enkle og litt gammeldagse så er dette absolutt å anbefale fremfor moderne upersonlige hotell fabrikker. Litt myk seng etter min smak, men sov godt likevel. Lite å gjøre her på denne årstiden, men om sommeren er det nok mye mere som skjer her i Lærdal, kommer veldig gjerne tilbake til dette stedet.

Dato for oppholdet: mars 2018
2  Takk, 358lailak
Anmeldt 20. juli 2017 via mobile enheter

Veldig vennlig og imøtekommende vertskap som har skapt et utrolig gjennomført pensjonat med innbydende retrointeriør. Flotte og rene rom med god atmosfære. Standard enkel frokost servert i nok et gjennomført rom: felles-stuen. Egen stor og fin privat hage med gode solforhold. Vi var ekstremt heldige med været, slik at totalvurderingen ble fantastisk. Vi bodde her 2 dager og nøt hvert sekund av det. Kommer vi tilbake, så skal vi sove på Sanden pensjonat!

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Petter H
Anmeldt 21. juni 2017 via mobile enheter

Pensjonatet er gammelt, men har både sjarme og stil. Litt blomster utenfor hadde kanskje gjort seg. Rommet til 1150 kr, inkl. frokost, var stort og hadde eget bad. Sengene var gode. Frokostsalen var holdt i gammel Lærdalstil, med kongefamiliebilder på veggene. Frokosten var svært enkel, nokså kjedelig, og uten tilbehør til pålegget. Beliggenheten i bygda var sentral. Men det skjer ikke noe på kveldstid her. Kun turister som driver rundt og ser på gamle trehus. Vurderte en treer, men endte opp med en firer.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, barytonist
Anmeldt 13. juni 2015 via mobile enheter

Hyggelig og serviceinnstilt vertskap. Sjarmerende atmosfære, samt rent og ordentlig. Mye hyggeligere enn et kjedelig hotell. Skal man ha middag i Lærdal derimot, ikke besøk Lindstrøm hotell. Det var fæle greier!

Dato for oppholdet: juni 2015
1  Takk, Goodgiro99