TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Familie på 5 som overnattet 1 natt på to rom. Sjarmerende gammel trehus sentralt i Lærdal med nostalgisk interiør, koselige verter og gode senger. Det ene rommet hadde bad, det andre ikke, men det fungerte fint. Rent og pent. Anbefales!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, ingridsJ7837QY
Anmeldt 5. juli 2019 via mobile enheter

På vår rundtur rundt nordvestlandet, ble siste stopp lærdalsøyri og Sanden pensjonat. Det ble vårt beste opphold. Midt i gamle lærdalsøyri lå pensjonatet. Å komme inn der var som å skru tiden 50 år tilbake. Autentisk gammelt. Rommet var som et gammelt pensjonat skal være. Til og med et gammelt lite fjernsyn. Bak en gammel dør skulte et moderne bad seg. Frokost ble inntatt i den gamle butikken. Nok en gang et gammelt pensjonat. Autentiske møbler, kongebilder på veggene og enkel god frokost. Han som driver stedet var vennligheten selv. Og dette var åpenbart hans livsoppgave. Det gjorde han helt utmerket. Nesten som å komme hjem i gamle dager. Dette stedet blir ikke glemt. Stopper der neste gang. Er du i Lærdal og er opptatt av historie, bo her. Intet hotell kan måle seg med dette.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 784pers
Anmeldt 19. april 2019 via mobile enheter

Utrolig koselig pensjonat med veldig hyggelig vertskap og veldig god service. Fikk et koselig hjørnerom med veldig gode senger. Frokosten var veldig god og salongen der frokosten ble inntatt har tidligere vært butikk og kafe. Kanskje en kafe gjenopprettes ble jeg fortalt. Anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, mortenkrogenes
Anmeldt 14. juni 2018

Sanden pensjonat viste seg å være en liten perle blant de ellers så kjedelige hotellene på vestlandet. Vi bestilte hagerommet og det var virkelig et kjekt rom. Supert med egen sittegruppe rett utenfor inngangsdøren til rommet. Rommet var rent og pent. Noen detaljer var slitt og kunne hatt godt av en liten oppussing, som listene rundt døren til badet og døren, men alt var rent og ryddig. Parkering rett utenfor hotellet. Neste gang jeg skal overnatte i Lærdal blir det Lærdalsørens Hotel eller Sanden Pensjonat igjen.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, TrilleBar
Anmeldt 14. mars 2018

Overnattet her en natt og det var veldig koselig. Hyggelige folk som driver stedet. Kun mulig å kjøpe frokost utenom sesong, men den var helt grei. ,Skikkelig gammelt hus men ingenting å si på komforten.Så hvis man er litt nostalgisk og liker det enkle og litt gammeldagse så er dette absolutt å anbefale fremfor moderne upersonlige hotell fabrikker. Litt myk seng etter min smak, men sov godt likevel. Lite å gjøre her på denne årstiden, men om sommeren er det nok mye mere som skjer her i Lærdal, kommer veldig gjerne tilbake til dette stedet.

Dato for oppholdet: mars 2018
2  Takk, 358lailak