Anmeldt 30. juli 2021

Vi var der i slutten av juni under en hetebølge; kjempevarmt!

Vi bodde i rom nummer 5 med egen uteplass i hagen. Når en kommer inn er det som å komme tilbake til 50-tallet. Gjennomført til de grader med flotte 50-tallsmøbler, lamper etc. Her var det ikke TV, like bra!

Fint bad, uten at man mister den autentiske følelsen. Døra til badet var f.eks. svært slitt, men det er liksom slik det skal være.

God frokost servert ute i hagen. Her var alt på stell. Uforglemmelig!

Takk, AogAV
Anmeldt 10. juni 2021

Sanden har hyggelig vertskap, nydelige nostalgiske rom, koselig hage og deilig mat! Vi bodde her to netter mens vi gikk Kongeveien. Vi klarer ikke i vår villeste fantasi finne noe å klage over. Dette stedet anbefales på det varmeste.

Takk, Aud V
Anmeldt 31. august 2020

Vi skulle være en helg i Lærdal med en vennegjeng og vi var så heldige å få rom nr. 5 hos Sanden Pensjonat. Det var akkurat som å komme hjem til bestemor med flott interiør, fine antikviteter og en rolig stemning. Frokosten ble servert i "stuen" som var også innredet som om det var hos bestemor. Det er et lite og koselig pensjonat. Servicen er veldig god. Sengene var kjempegode. Vi måtte også innom bruktbutikken til Sanden Pensjonat og der ble det endel handel.
Gutta som driver Sanden Pensjonat ga oss god informasjon før vi ankom. Det var enkelt med parkering og det var en koselig hage utenfor rommet vårt.
Vi vil helt klart overnatte på Sanden Pensjonat neste gang vi kommer til Lærdal-

3  Takk, 994kjetilf
Anmeldt 1. juli 2020

Hyggelig og sjarmerende sted. Som en del av denne pakka så var vi avhengig av at frokost ble servert til avtalt tid. Tid ble avtalt med verten ved ankomst. Buss til brstemmelsespunkt samt avgangstid var fastsatt av turoperatør. Var derfor stressende at vertskapet ikke klarte å ha frokost klar til avtalt tid. Dette skapte unødig stress for oss med hensyn til bussavgang. Dette skjedde to morgner på rad. Siste morgen valgte vi å spise frokost et annet sted.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 205lailag
Anmeldt 1. juni 2020 via mobile enheter

Vårt andre besøk på Sanden Pensjonat på rom nr. 5.
Her er det rolig og vakkert, og man kan ta med frokosten ut i hagen. Det er alle de små både morsomme og vakre detaljene som for oss gjør oppholdet her til noe helt spesielt og vi kommer absolutt igjen.

Hyggelig vertskap og rent overalt.

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, MElisabeth