eDreamsUSD 165
Agoda.comUSD 165
Trip.comUSD 165
TripadvisorUSD 165
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi ble møtt av hyggelig og serviceinnstilt personalet ved ankomst. Parkering var gratis og bilen kunne stå der mens vi gikk Kongestien over mange dager. Vi kunne velge rom i hvilken del av hotellet vi ønsket å være. Rommene var sjarmerende med gode senger.
Frokosten var nyyyydelig! Der var alt en kunne ønske seg! Alle ansatte var svært nøye med smittevernrutiner, og det føltes trygt å være der.
Anbefales !

Takk, 756karianneg
Anmeldt 16. august 2018

Ved innsjekk ble man møtt av en ekstremt sur mann. Tydelig preget av at han var lei turister (finn deg en annen jobb). Rommet luktet svette gamle sokker, noe han var helt uinteressert i å høre på. Det eneste han vrengte ut var at vi kunne finne et annet hotell.
Maten, eller hva det kan kalles, var en katastrofe. En buffet med liten variasjon og dårlig smak. Betjeningen var heller ikke veldig imøtekommende. En dårlig natts søvn ble avsluttet med en minst like dårlig frokost. Det gikk tomt for egg, og en nebbenose av en servitør glefset bare at det var tomt for kokte egg.
Dette var faktisk så dårlig at vi lurte på om det var skjult kamera, noe det dessverre ikke var.
Styr unna dette Lærdals svar på Fawlty Towers.
Ikke for det, Fawlty Towers har humor. Det er totalt fraværende her

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, thestig40
Anmeldt 14. juli 2018

Unngå dette hotellet. Det mangler fullstendig sjarm, kun eierne av hotellet som snakker norsk. Eneste positive er beliggenheten, men det er andre hoteller i Lærdalsøyri, med sjarm.
Rommene er meget enkle, luktet vondt av sopp på badet. Frokost salen mangler fullstendig sjarm. Enkel frokost, busslass med turister (kinesere).
Gammelt (ikke koselig gammelt) og slitt hotell.

Romtips: Mulig rommene i sidebygningen er bedre. Utvendig ser i allefall sidebygningen sjarmerende ut
Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, FunItaly
Anmeldt 19. juli 2017 via mobile enheter

Vi overnattet her på vei vestover og var spent på hvordan hotellet ville takle mengden av japanske turister. Og en mengde ble det: 240 turister fra Japan og Sør-Korea ble betjent med rom, middagsbuffet og frokost. Vi er meget imponert: smilende kelnere fra mange nasjonaliteter mestret dette med et smil. Vi to norske følte oss vel ivaretatt og sett av personalet. Buffeten ble etterfylt, frokosten var bra: vi manglet ingenting. Og vertskapet var meget hjelpsomme. Fin opplevelse.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, perauens
Anmeldt 12. november 2016

Under vår mange bilreiser på Vestlandet, er det naturlig å kjøre til den historiske viking-plassen Lærdal, knutepunktet for ferger- og videre reiser i mange retninger. På en av våre turer, tok vi inn på sentrale- og veldrevne Lindstrøm Hotel. Etablert i 1845, og har samme eierfamilie den dag i dag. Dette nærmest luksus hotellet har 5 ulike bygninger med plass til 165 gjester. Den yngste fra 1985, og den eldste i sveitserstil fra 1800, et nydelig hvitt tre bygg. Eksteriør og interiør spenner hotellet fra nasjonalromantisk til moderen design. Man finner en assortert souvenir butikk, og ikke aller minst et vakkert veldrevet hotell med hyggelige fagfolk i alle ledd. Nydelig måltider med ferske råvarer- og lokal mat, kokkelert- og dandert av husets fagkokker. Et herlig opphold, bare synd det ble så kort, men vi kommer tilbake! Anbefales! d:o)

Romtips: Utsiktsrom.
Dato for oppholdet: juni 2016