kr 1 691
Fullt refunderbart før lør. 8. jun.
Frokost inkludert
Bli belønnet med One Key
Kirsti H
Anmeldelse av Lindstrøm Hotel
5,0 av 5 boblerAnmeldt 18. juli 2021via mobile enheter
Knut Lindstrøm, OwnerLindstrøm Hotel, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 20. juli 2021
Takk for svært hyggeleg anmeldelse.
We stayed in the room behind the flag
0.1 km fra Lindstrøm Hotel
    • Expedia.com
    0.0 km fra Lindstrøm Hotel
    Se flere hoteller i Lærdal
    Anmeldt 17. juli 2021

Et veldig hyggelig hotell sentralt plassert i Lærdal. En del av hotellet er en gammel trebygning. Vegg i vegg er det bygget et nytt og mer moderne hotel. Rommene var helt greie med utsikt til den gamle trehusbebyggelsen. Det som trekker opp en den varme og hyggelige velkomsten, hyggelig hotellobby med peis, og pianospill etter en velsmakende middag (restauranten anbefales).
    Vi kommer gjerne tilbake.

1  Takk, Lasse C
    Knut Lindstrøm, Owner på Lindstrøm Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Takk for hyggeleg anmeldelse

Anmeldt 30. juni 2021

Et spontant opphold i forbindelse med gjennomkjøring i Lærdal ble til en av de beste hotell opplevelsene i sommer. Vi bodde i den vakre sveitservillaen med utsikt over hagen. Vakre omgivelser, delikat hotell, fantastisk frokost og utrolig hyggelige og service innstilte mennesker. Vi snakker allerede om å komme tilbake.

Takk, erikahatlen
    Knut Lindstrøm, Owner på Lindstrøm Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2021

Anmeldt 28. juni 2021

Deilig rom med balkong, flott tilrettelagt for å ha med hund. Bakhage hvor vi kunne ha med hunden og samtidig nyte deilig mat. Veldig bra service og hyggelig personale, avslappet atmosfære. Gangavstand til sjarmerende gammel trebebyggelse

Takk, 95annecatherines
    Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

God service og god kvalitet på maten, smakfull og variert frokost som ble servert på corona vennlig måte av et vennlig og oppmerksomt personale.
    Hotellet har et godt kjøkken som kan anbefales.
    Rommet var innbydende med tidsriktige møbler

Dato for oppholdet: mai 2021
    Takk, Curiosity37033577854
    Knut Lindstrøm, Owner på Lindstrøm Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2021

Anmeldt 14. juni 2021

Me var på Lindstrøm ei natt, og overnatta i gamledelen. Heile familien jobbar hardt for å gje gjestene gode opplevingar, og det får dei til både i stort og smått. Det er ein prestasjon midt i ein vanskeleg situasjon. Framifrå reinhald, gode senger og rom, ypperleg mat og ikkje minst imøtekomande og venleg sørvis, alt saman til ein pris som ikkje er høg i norsk målestokk. Alt frå valet av handsåpe på romma til bokutvalet i matsalen og salongane er detaljar som familien Lindstrøm har gjort rett. Gamledelen er absolutt ei oppleving det er verdt å få med seg. Rommet var i fullgod stand, sengene nye og behagelege å sova i, og både frukosten og middagen var ypperlege. Særleg desserten var spennande - sorbet som var godt balansert med nøtteblanding og marengs!

Romtips: Gamledelen er fin, og har gode rom.
    Takk, 423eivind_
    Knut Lindstrøm, Eier på Lindstrøm Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juni 2021

Takk for ei særs hyggeleg anmeldelse. Det gjer godt å få ei slik tilbakemelding i desse utfordrande tidene for oss i reiselivet .
    helsing fam Lindstrøm