Agoda.comUSD 169
TripadvisorUSD 169
Anmeldt 23. juli 2020

Etter å ha bodd på flere ulike hoteller rundt om i Norge, havnet vi siste natt her i Lærdal. Rommet var skitten med spindelvev overalt. Luktet avløp i det vi åpnet døren til rommet. Alt av interiør er fra 70 tallet og utslitt. Veggene var tynne, så jeg fikk ikke sove da en på naborommet snorket og hostet hele natten. Dynen jeg sov med hadde en liten svart/brun flekk på seg. Når rommet koster såpass mye og man kommer til en mager frokost er skuffelsen komplett. Etter å ha lest så mange dårlige anmeldelser, turte jeg bare å spise et rundstykker med en svett osteskive. Trist at en så fin plass med mye turister har et så dårlig hotell. Anbefaler ikke å overnatte her.

Takk, Enya_mb
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet holder en svært enkel standard, nesten på leirstedsnivå...vi var nok uheldige og fikk rom i den eldste delen, som ikje er oppusset, med flekkete vegg til veggteppe og dusj i badekaret. Men personalet var svært hyggelige og serviceinnstilte. Frokost i helt enkleste laget.

1  Takk, Oddie99
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Ankom hotellet fredag kveld. 2 vokse og 2 ungdom. Bestilt en uke i forveien. Hotellet var fullbooket, men det var parkering til alle. Hyggelig mottagelse i resepsjon. Fine store rom og nyoppusset bad. Renslig og ryddig. Flott utsikt fra restauranten hvor vi spiste en god entrecôte med en nydelig saus. God mat opplevelse. På rundreisen i Norge så langt er dette det hotellet som har hatt best «kontroll» på 1 meters regelen og alt var ordnet opp ryddig. Nok personale (ikke alle hotell har det) og de var både hjelpsomme og høflige. God frokost. Kort vei fra hotellet ned til den gamle trehusbebyggelsen, som er å anbefale. Hotellet tipset oss også å kjøre om fjellet mot Flom og det gjorde vi. Dette er et hotell vi trygt kan anbefale.

1  Takk, andersl543
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Rommet var ok. Likeså seng. Ved dusjing vannet renner ikke helt i slukken. Våt over hele gulvet.internet meget dårlig. Mat i restauranten var under middels.oppigjen varmet i mikrobølge. Ikke verdt pris.

1  Takk, L364IGdanielg
Anmeldt 16. september 2019 via mobile enheter

Ja hva skal man si. Ikke mange muligheter til å gå ut å spise her i Lærdal, så en velger det enkleste. Det gjorde vi. Spiste på hotellet. Buffet om kvelden. Dette må jeg si var dårlig. Skulle nesten tro at de ikke har hørt om krydder her i Lærdal. Lammestek total smakløs. Laks altfor mye dampet. Kunne nesten ikke få kniven gjennom. Dette er samlebåndsmat. Kunne nok ønske litt mer kjærlighet i maten. Den var totalt fraværende. Så forstår jeg at det skal gjøres billig for alle busslastene av turister som stikker innom. Men da burde det være flere alternativer. Må si at det eneste som smakte var vinen. Men den kom fra Toscana. Hele bufferen var nok bare oppvarmet mat. Anbefales IKKE. Ellers så var rommene ok.
Kommer nok ikke tilbake på dette hotellet.

Dato for oppholdet: august 2019
2  Takk, Fossi2016