2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Orbitz.comUSD 155
Agoda.comUSD 156
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Vi hadde et flott opphold. Rom etc stod til forventningene. Resepsjonen var svært behjelpelige og fleksible mhp utsjekk da vi måtte være lenger på hotellet enn planlagt pga sen avreise. Takk for oss.

Takk, Janvidar2015
Anmeldt 10. august 2020

Ren og fine rom. Gode senger og flott utsikt mot sjø og elv. Det var laget til med bord og stoler ute med god avstand mellom hverandre på sjøsiden med flott utsikt mot fjell og båter som gikk inn og ut fjorden. Matopplevelsen var grei nok og hovedårsaken til karakter 3. Det var buffet med forskjellige retter som ikke hadde så mye smak dessverre. Lærdalsøyri har for øvrig endel flotte gamle hus igjen etter storbrannen og er vel vert et besøk. Stopper jeg i Lærdalsøyri en gang til bli det dette hotellet som får besøk tror jeg.

Romtips: Be om utsikt mot fjorden.
2  Takk, Arild P
Anmeldt 9. august 2020

Bodde her en natt på vei fra Drammen til Olden\Loen. 2 vokse og et barn. Helt ok hotellrom, god rengjøring.
Meget god buffet til middag, overrasket veldig positivt. Ligger også veldig idyllisk til med en stor plen og fint uteområde.

1  Takk, royj186
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Vi fikk store fine rom med balkong og utsikt mot elva og den vakre hagen mellom restauranten og elva. Hyggelig betjening og alt hva man trenger. Bodde her to netter, og kommer gjerne igjen. God plass å parkere utenfor, og rikelig med møbler på rommet.

Takk, jansan10
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde rom i den eldre delen, og det var et slitent rom med flekkete vegg-til-vegg-teppe. Vi var nok uheldige, for det manglet såpe på badet, batteriene i fjernkontrollen var utslitt, det lå smårusk på teppet og badekaret var ikke rengjort. (Vi blir påspandert ett glass vin for "ubehagelighetene".)
Middagen i restauranten var kjedelig og for alminnelig til den prisen og minnet mest om "veikro-mat". Frokosten var god.
Det er en stor og flott hage der, med bord og uteservering. Tipp, topp! Hagen kunne med fordel hatt en liten lekeplass for barn for å appellere bedre til barnefamilier.

Takk, Helga_vonS