Gratis avbestilling frem til 26.08.22
Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Orbitz.comUSD 151
Agoda.com
Anmeldt 1. august 2021

Lærdal Hotel ligger veldig fint til ved fjordarmen. Lobby og hotell eksteriør virket litt datert men rommene overrasket positivt! Vanligvis får vi som har med hund de dårligste og eldste rom og må bare finne oss i det, selv om vi betaler ekstra for rengjøring. Men her var det fint, nytt og med utsikt mot vannet. Det var en svært varmt natt men vinduene kunne åpnes på vid gap og brisen blåste inn. Frokost var godt og trygt mht covid. En svær plen ute med masse hagemøbler gjorde at alle som ville kune sitte ute om kvelden og nyte stedet. Her kommer vi gjerne igjen!

1  Takk, 1302travel
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Et hotell med trivelige og serviceminded ansatte. Både frokost og middagsbufe var rikholdig og smakfull. Herlig plen å sitte ute på i det varme fine været. Også her fikk vi god service og servering. En dukkert kunne man også ta herfra.
Selve hotellet var litt slitent og kunne trengt litt oppussing, derfor gir jeg ikke full score her.

Takk, RandiF107
Anmeldt 23. juli 2021

Etter en nydelig sykkeltur t-r Lærdal-Aurland sjekket vi inn på Lærdal Hotell. Vi hadde ikke booket på forhånd, men etter en lang sykkeltur fristet det ikke å sette opp telt i en overfylt camping.

Betjeningen på hotellet kastet seg rundt og fikset et rom for oss, som de vanligvis ikke leier ut, ettersom det ikke er pusset opp i tråd med de andre rommene. Passet for oss som ønsket oss en seng og en dusj etter lang sykkeltur.

Det var gode senger, vi hadde fjordutsikt og vi sov godt.
Nydelig frokost utendørs i morgensol.

Kan anbefale dette hotellet for en overnatting på veien videre, og de som jobbet der utviste god service for oss.

Takk, 261hannel
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk et nytt, stort og fint rom med utsikt over fjorden. Veldig serviceinnstilt og hyggelig personell både i resepsjonen og i restauranten. Middagsbuffeten passet for både store og små, med et variert og godt utvalg.
Kjempegøy for barna med Motorikparken 5 min gåavstand fra hotellet.
Vi kommer veldig gjerne tilbake! :)

Takk, 46walterh
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Styr unna. Forferdelig lytt på rommene. Vi kunne høre hva naboen drev med og det er ikke alt man behøver å vite. Hver gang noen spylte ned på klosettet var det som Niagara fossen kom i hodet på deg. Vanskelig å få sove.
Maten var bra og betjeningen hyggelig.
Tror kanskje resepsjonisten hadde en dårlig dag.

Romtips: Hvis du trenger en god søvn bør du ikje stoppe her.
Takk, terjeg256