Anmeldt 14. juni 2022 via mobile enheter

Bodde her et par netter, hotellet ligger 2-300 meter fra selve sentrum så det er et stille og rolig strøk. Funksjonelt rom og pent oppusset bad. God frokost. Greit med parkering på utsiden av hotellet. Noen rom hadde også balkong og utsikt mot fjorden.

Dato for oppholdet: juni 2022
Takk, alfmagne
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Utrolig god middagsbuffe. Nydelig dessert. Gode senger og rommet hadde utsikt over fjorden. Veldig serviceinnstilt betjening. Reint og fint både på rommet og ellers på hotellet. Blide og fornøyde alle mann selv om jeg kom med våt hund etter regnværet.

Dato for oppholdet: august 2021
Reisetype: Reiste alene
Takk, 964lillianf
Anmeldt 1. august 2021

Lærdal Hotel ligger veldig fint til ved fjordarmen. Lobby og hotell eksteriør virket litt datert men rommene overrasket positivt! Vanligvis får vi som har med hund de dårligste og eldste rom og må bare finne oss i det, selv om vi betaler ekstra for rengjøring. Men her var det fint, nytt og med utsikt mot vannet. Det var en svært varmt natt men vinduene kunne åpnes på vid gap og brisen blåste inn. Frokost var godt og trygt mht covid. En svær plen ute med masse hagemøbler gjorde at alle som ville kune sitte ute om kvelden og nyte stedet. Her kommer vi gjerne igjen!

1  Takk, 1302travel
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Et hotell med trivelige og serviceminded ansatte. Både frokost og middagsbufe var rikholdig og smakfull. Herlig plen å sitte ute på i det varme fine været. Også her fikk vi god service og servering. En dukkert kunne man også ta herfra.
Selve hotellet var litt slitent og kunne trengt litt oppussing, derfor gir jeg ikke full score her.

Takk, RandiF107
Anmeldt 23. juli 2021

Etter en nydelig sykkeltur t-r Lærdal-Aurland sjekket vi inn på Lærdal Hotell. Vi hadde ikke booket på forhånd, men etter en lang sykkeltur fristet det ikke å sette opp telt i en overfylt camping.

Betjeningen på hotellet kastet seg rundt og fikset et rom for oss, som de vanligvis ikke leier ut, ettersom det ikke er pusset opp i tråd med de andre rommene. Passet for oss som ønsket oss en seng og en dusj etter lang sykkeltur.

Det var gode senger, vi hadde fjordutsikt og vi sov godt.
Nydelig frokost utendørs i morgensol.

Kan anbefale dette hotellet for en overnatting på veien videre, og de som jobbet der utviste god service for oss.

Takk, 261hannel