“Kolleger på tur”

Vurdert som nr. 18 av 29 Restauranter i Voss
Middagsalternativer: Lunsj, Middag
Middagsalternativer: Lunsj, Middag
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Etter Å ha kjørt langt om lenge, så kom endelig Voss. Etter å ha gjort noen kjappe research på nettet, så var Café Stationen det mest anbefalte spisestedet på Voss. Valgte falt på de, og takk Gud for at de holdt åpent søndag kveld. Vi var 14 gjester som kom ramlende inn døren uten noen forhåndsbestilling. Dette tok restauranten godt i mot. Ettersom vi var mange gjester, og få servitører (og sikkert andre på jobb), så ble vi sittende en god stund før maten ble servert. Jeg kan med hånden på hjertet anbefale laksen på det sterkeste. Deilig, smakfull laks med ferske grønnsaker, poteter og nydelig sandefjordssmør.
Her vil jeg anbefale alle som skal innom Voss å stoppe.
En vegetarianer kan også få et fullverdig måltid her.

Takk, verenemh

Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Kafeen ligger sentralt plassert, og har kjekk innredning. Maten er god, men det er ikke noe som trekker opp eller ned. Helt ok sted å ta en spisepause på Voss.

Takk, RosslandR
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Bestilte kremet pasta med biff som var som en saltbombe som eksploderte i munnen ved første bit! Kremen i sausen var det som reddet det inn når man hadde tygget det et par og tre ganger. Mannen bestilte seg Gourmet Burger med søtpotet fries... Men søtpotet friesene er noe av det verste vi har vært borti. Kan likså godt steke dem i panne og hive dem i en bøtte med vann etterpå. Forferdelig. Men når jeg leser kommentarene ellers her, så skal vi kanskje være glad for at de ikke brukte frityrkoker? Vi ble iallefall ikke så veldig glad for maten.

Café Stationen har et lokale og en plassering som gjør at den kunne virkelig blitt noe stort og flott, men menneskene som har ledelsen har sovnet på sofaen. Her er de ikke villige til å ta det ekstra steget for kunden og det er trist å se når man har Café Stationen så kjært i minne fra barndommen. Skulle ønske de fikk fingeren ut av ... noe ... og fikk plassen til å skinne slik den fortjener!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, 34marter
Anmeldt 8. august 2018

Vi spiste middag her flere ganger i sommer og middagen var kjempegod. En gang bestilte jeg karamellpudding til dessert, og det var en stor skuffelse. Jeg fikk rett og slett "kjøpepudding". Ærlig talt, har dere gått tom for den hjemmelagde, så må dere faktisk si det til kunden. Kommer ikke til å bestille dessert her mer. Veldig greit å bestille mat og drikke i kassen.

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, NorwayLiv
Anmeldt 30. juli 2018

Vi spiste middag på tur fra vestlandet til Valdres.
Dagens rett var oksgryte, rikelig porsjoner og ok smak. Ble ikke sjokkert hverken negativt eller positivt, det var kun ok.
Bestilling ved disken og upersonlig og manglende service, servitørene leter ikke etter deg for å si det slik. Måte lete etter salt og pepper på andre bord inne på spisstedet.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Hkon2n

Reisende som så på Café Stationen, så også på

Har du vært i Café Stationen? Del dine erfaringer!