“Godt måltid”

Vurdert som nr. 15 av 29 Restauranter i Voss
Middagsalternativer: Lunsj, Middag
Middagsalternativer: Lunsj, Middag
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

God mat, rask servering, fornuftige priser. Fin utsikt fra sitteplassene ute. Store porsjoner, så alle ble mette. Kyllingsalaten kunne hatt litt mer krydder, men det var rikelig med kylling i den.

Takk, Heidi A

Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Dyrt og dårlig. Senete biff, microvarmet bernaise, slapp burger og fiskenuggets som var ekstremt kjipe. Hjalp ikkje på med lunken pils.

Takk, Eirik E
Anmeldt 23. juni 2021

Spennande med Betesalat på menyen, MEN det kom ein så liten porsjon at det metter ikkje eit lite barn ein gong. Pinlig og gnitent! Skjerpe seg!

Takk, 294renatel
Anmeldt 16. juli 2020

Atmosfæren var grei selv om stedet kan virke en smule utdatert. Jeg blir alltid litt irritert over å måtte bestille over disk i forhold til corona. Men det er bare en personlig mening. Vi bestilte lammeskank og det så veldig god ut i menyen. Da den kom på bordet var det lite som stemte med menyen. Det verste var at ingenting var varmt ikke engang lunkent. Vi ga beskjed og maten ble tatt ut og jeg sa at jeg håpet de ikke puttet det i mikroen. Etter ganske lang tid kom maten tilbake ca. 2 grader varmere, men fremdeles kald. Til og med potetstappen var kald. Vi fikk pengene tilbake uten noen videre diskusjon.

Takk, Marianne R
Anmeldt 1. mars 2020

Veldig gode burgere. Hyggelig betjening og fin atmosfære. Det eneste som kunne vært bedre er litt flere middagsretter å velge mellom

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, Per Arne S

Reisende som så på Café Stationen, så også på

Har du vært i Café Stationen? Del dine erfaringer!