“Anbefales ikke”

Vurdert som nr. 15 av 29 Restauranter i Voss
Middagsalternativer: Middag, Lunsj
Middagsalternativer: Middag, Lunsj
Anmeldt 26. juli 2021

Vi hadde tenkt å spise, men på alle bordene rundt oss som hadde bestilt mat, ble det klaget. Maten var kald og det var lang ventetid. Vi gikk et annet sted for å spise.

Takk, AnnyE74

Anmeldt 19. juli 2021

Tipp topp tommelen opp!! Veldig grei og rask bestilling, en bestiller og betaler det en skal ha ved kassen! Det som vi ikke likte; bordene ute ble ikke ryddet umiddelbart, etter at gjestene var gått, dette samlet enorme mengder av skrikende og frekke måker på bordene!!!!

Takk, frode l
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

God mat, rask servering, fornuftige priser. Fin utsikt fra sitteplassene ute. Store porsjoner, så alle ble mette. Kyllingsalaten kunne hatt litt mer krydder, men det var rikelig med kylling i den.

Takk, Heidi A
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Dyrt og dårlig. Senete biff, microvarmet bernaise, slapp burger og fiskenuggets som var ekstremt kjipe. Hjalp ikkje på med lunken pils.

Takk, Eirik E
Anmeldt 23. juni 2021

Spennande med Betesalat på menyen, MEN det kom ein så liten porsjon at det metter ikkje eit lite barn ein gong. Pinlig og gnitent! Skjerpe seg!

Takk, 294renatel

Reisende som så på Café Stationen, så også på

Har du vært i Café Stationen? Del dine erfaringer!