Anmeldt 26. februar 2016 via mobile enheter

Vi var her i vinterferien. Helt supert. Vår minste mann er helt fersk på ski, så det barnetrekket for de aller minste er helt perfekt. Og der var rullebånd sånn det er lett å komme seg opp bår en er helt ny. Fin plass å sitte i bakken sånn en kan følge med barna! Hit reiser vi igjen:):)

Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, Anine Olsbø H
Anmeldt 25. juni 2015 via mobile enheter

Enkel pub og restaurant som ligger ved Bavallsheisen. Afterskimusikk om fredagene og lørdagene i sesongen,dessverre er der sjeldent fullt av folk,mye hyttegjester som er innom en kort tid. God pizza og ellers grei mat. Topp for barnefamilier på dagtid

Dato for oppholdet: januar 2015
Takk, superollan
Anmeldt 24. august 2014

95 m2 på 2 plan.

Hadde alt man trenger. Wifi, komfyr, tv, kjøleskap med en liten frysedel, gode senger med gode madrasser og veldig gode dyner/putevar. Til og med vaskemaskin og tørketrommel. God standard på møbler, senger etc. Stort veldholdt anlegg.

Minus for at det kun var parkering for 1 bil ved hytten. Resten måtte parkere oppe ved resepsjonene. Maaange ledige parkeringsplasser vis-a-vis hytten. Litt dårlig vasket ved ankomst.

Tips:
Bratt og langt opp til hytten. Bil er en nødvendighet.
Dyr utvask. Gjør det selv. 150 kr for sengesett. Dyrt for 1 natt. I nødsfall kan man kjøpe det like rimelig på Voss.

Dato for oppholdet: august 2014
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, helt1
Anmeldt 14. juli 2013

Vi trengte to dobbeltrom for en kort natt i forbindelse med gjennomreise. Ved telefonhenvendelse til stedet fikk vi beskjed om at pris for en hytte var kr 1 390. Ingen beskjed om tillegg. Prislapp ved innsjekking var kr 2 690!! Vel, sengetøy/håndklær til fire var det ingen upris på (kr 150 pr prs), men utvask kostet kr 700. Vi kom kl. 1900 og reiste kl 1130 påfølgende dag til en begravelse. Vi hadde rett og slett ikke tid til egen utvask- i tillegg måtte vi kjøpe og lage egen frokost. Hvorfor ikke orientere om dette på telefon!!! En annen gang ligger vi på et hotell i sentrum, som er mye billigere. Dessuten; dobbeltrom! Et av rommene hadde kun seng bredde 1,3 m. Min mann på 64 lå på en klappseng som sto i et hjørne. Denne brøt sammen i løpet av natten og resten av natten ble tilbragt på en altfor kort sofa i stuen. Ikke annonser med dobbeltrom, når det ikke er dobbeltrom!! Skuffende opphold!

Dato for oppholdet: juli 2013
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, maritu131
Anmeldt 5. mars 2013

Leide leilighet/hytte 180. Ingen varme ved ankomst. Ingen mulighet for varme på soverom. Elendige senger som knirket ved den minste bevegelse. Ødelagte sengehester som falt ned på gulvet med et smell om natta. Dårlige sengebunner, med knekte og løse planker, med fare for å falle gjennom. Gamle skumgummimadrasser, 3 cm på det tynneste.
Dårlig med muligheter for å henge fra seg yttertøy i gang. Dårlig lys i gang og stue. Slitt interiør (stoler som falt fra hverandre og ødelagte dører i gårderobeskap i gang). Det var kun et bad til 3 soverom. Vi var 9 personer og varmtvann i dusjen holdt til 2-3 personer.
Dårlig dekketøy (glass, kopper etc). Ingen bod tilgjengelig.
Her betaler du dyrt for dårlig standard. Også andre i reisefølget var misfornøyde med standarden på sine hytter.
Håper virkelig virkelig at Bavallstunet har leiligheter/hytter av bedre standard og at andre besøkende har bedre erfaringer enn de vi fikk. Dette var for dårlig levert - Voss resort/Bavallstunet.

Romtips: Spør/stilll krav om standard ved bestilling.
Dato for oppholdet: februar 2013
1  Takk, TouristNorway