Anmeldt 26. februar 2018 via mobile enheter

Voss Resort tilbyr deg flere heiser og nedfarter tilpasset ditt nivå. Heiskort kan kjøpes online eller på stedet og finnes i en stor variasjon av priser. Men leie av utstyr fremstår som dyrt. Det samme gjelder mat og drikke i kafeen men de aksepterer at man har med seg egen mat.

Men naturopplevelsen er helt fantastisk! Og skipatruljen gjorde en flott jobb når sønnen vår på 10 år skadet seg i bakken.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, joivha66
Anmeldt 9. oktober 2016 via mobile enheter

Var innom her får å bruke Internett. Utrolig god service mht diverse spørsmål vi hadde. Fint sted å stoppe for en kaffe eller lignende. Kanskje en is? Flott utsikt. Flott sted å leie hytte i Bavallen.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, ninarydlandolsen
Anmeldt 6. mars 2016 via mobile enheter

Feiret min 40 års dag på Voss, og benyttet Voss resort Bavallstunet til overnatting til ca 50 gjester, og hadde selskap for alle i ett lokale på selve Bavallstunet. Service under innsjekk/utsjekk og under selve festen/afterski var kanon bra.
Vil absolutt anbefale andre å ta en feiring på denne måten.

Dato for oppholdet: januar 2016
Takk, Jim H
Anmeldt 26. februar 2016 via mobile enheter

Vi var her i vinterferien. Helt supert. Vår minste mann er helt fersk på ski, så det barnetrekket for de aller minste er helt perfekt. Og der var rullebånd sånn det er lett å komme seg opp bår en er helt ny. Fin plass å sitte i bakken sånn en kan følge med barna! Hit reiser vi igjen:):)

Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, Anine Olsbø H
Anmeldt 25. juni 2015 via mobile enheter

Enkel pub og restaurant som ligger ved Bavallsheisen. Afterskimusikk om fredagene og lørdagene i sesongen,dessverre er der sjeldent fullt av folk,mye hyttegjester som er innom en kort tid. God pizza og ellers grei mat. Topp for barnefamilier på dagtid

Dato for oppholdet: januar 2015
Takk, superollan