“Bestilte 2 kyllkgsalat, og”
Anmeldelse av Tre Brør Kafé

Tre Brør Kafé
Vurdert som nr. 3 av 27 Restauranter i Voss
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost
Beskrivelse: Tre Brør Kafé og Bar ligger midt på torget på Voss i et vakkert hus fra attenhundre-tallet, med en stor og hyggelig uteservering. Kaféen ligger i første etg og her kan en nyte et godt måltid eller bare slappe av med en kaffe og noe søtt. Kaféen kan by på en variert meny basert på lokale råvarer. Tre Brør har også den beste kaffen i byen, ferskbrent hver uke hos Bergen Kaffebrenneri. Baren ligger i kjelleren og kan by på ca hundre forskjellige øltyper. Her blir det ofte arrangert DJ-kvelder og konserter og hver torsdag er fast Jam-kveld. Åpen fra torsdag til lørdag.
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte 2 kyllkgsalat, og fikk nettopp det- kyllingbiter og issalat. Knapt noe ost, et par halve cherrytomater, litt krydder. Fantes ikke dressing av noe slag, heller ikke når vi spurte om det var mulig å kjøpe dressing ved siden av. Fikk spørsmål om hvilke dressing vi ønsket, der vi svarte hvilken som helst. Da fikk vi til svar at de ikke hadde noen form for dressing der, men at vi kunne få majones. Ingen Thosand Island, hvitløksdressing eller noe. Dårlig rengjort toalett, ingen tørkepapir i dispenser, noe som er litt pussig i disse Corona-tider. Men blir sikkert et solid overskudd i år, med full kafé med norske turister.

Takk, kjellvegard_

Anmeldt 3. juli 2020

Pluss: hyggelig betjening, fint lokale, bra musikk.
Minus: maten - kald burger, tørt brød, lunkne fries.

Takk, anesgu
Anmeldt 16. desember 2019

Mange veksel blant de som driver kaféen. Koselig plass. God syrisk mat, Gode wraps.
Utvalg i kaffi og forskjellig te. Liker meg fortsatt der. Håper at noen overtar og driver det i samme ånden. Særlig fin når det er utevær. God plass for intimkonserter i baren.

Dato for besøk: november 2019
Takk, AndreaJasper
Anmeldt 14. oktober 2019 via mobile enheter

Koselig kafé og bar hvor både lokalbefolkningen og turister såg ut til å trives . Jeg var både sulten og tørst så valget falt på mixet grill og rødvin . Vinen var god og maten likeså . Grei standard for kafé mat men ikke toppers . Ble mett og fornøyd .

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, torimartine
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

På vei til Aurlandsdalen stoppet jeg for å få i meg en rask matrett. Har tidligere spist meget god glutenfri Hamburger het, nå ville jeg ha dagens suppe. Dagens suppe var Blomkålsuppe, og denne var glutenfri. Fikk mye suppe, og suppen hadde perfekt konsistens med god smak. I tillegg fikk jeg to glutenfrie skiver. Har spist her to ganger og stopper gjerne på Voss for en matbit.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 277arnee

Reisende som så på Tre Brør Kafé, så også på

Har du vært i Tre Brør Kafé? Del dine erfaringer!