“Koselig plass med god mat”
Anmeldelse av Tre Brør Kafé

Tre Brør Kafé
Vurdert som nr. 4 av 29 Restauranter i Voss
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost
Beskrivelse: Tre Brør Kafé og Bar ligger midt på torget på Voss i et vakkert hus fra attenhundre-tallet, med en stor og hyggelig uteservering. Kaféen ligger i første etg og her kan en nyte et godt måltid eller bare slappe av med en kaffe og noe søtt. Kaféen kan by på en variert meny basert på lokale råvarer. Tre Brør har også den beste kaffen i byen, ferskbrent hver uke hos Bergen Kaffebrenneri. Baren ligger i kjelleren og kan by på ca hundre forskjellige øltyper. Her blir det ofte arrangert DJ-kvelder og konserter og hver torsdag er fast Jam-kveld. Åpen fra torsdag til lørdag.
Anmeldt 16. juli 2021

Vi var et følge på 4 voksne og 1 barn til lunsj. En av de beste fish and chips vi har spist. Litt dårlig utvalg på barnemenyen. Grei pris på mat, noe dyr drikke. Hærlig atmosfære.

Takk, Mathilde290

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Var innom her for lunsj. Bestile 3 salater; pastasalat som var veldig god og mye mat. Rekesalat som var vassne boksreker, manglet brød som kom når en nesten var ferdig. Kyllingsalat som var god men lite mat.

Ellers koster 0,25l appelsinjuce 59kr og 0,5l farris koster 59kr barn fikk kyllingnuggets og pomrittes. Burde hatt et bedre og sunnere tilbud til barn som pasta eller lignende!

3 voksne, 3 salater, 2juce 3 farriis = 1000kr

Takk, Henning H
Anmeldt 12. juli 2021

Uhøytidelig plass med hyggelig betjening. Kjapp service, fin beliggenhet. det så ut til at grill buffet var et populært innslag blant både stamgjester og turister.

Takk, mikkelbo
Anmeldt 20. mai 2021 via mobile enheter

Det første som møtte oss var sitteplassene på utsiden. En salig blanding av stoler og bord på forskjellige nivåer. Og når vi fant "vår plass" følte vi det som om vi satt i bakgården hjemme.
Nede i baren i kjelleren er det "lavt under taket", og med sin mørke, innbydende innredning, den gode atmosfæren og stemningen vi umiddelbart kjente på, var det en glede å kunne ta et aldri så lite dypdykk ned i barmenyen. Her får du nemlig servert lokalprodusert øl og cider. Og med hjelp av en veldig hyggelig bartender som loste oss gjennom en liten jungel av gode smaker fant vi hver våre favoritter.
I disse koronatider er det spiseplikt, og når den lille korga med fingermat kom på bordet sammen med drikken begynte en meget vellykket kveld for vår del.
Takk for oss, vi håper vi får muligheten til å komme tilbake!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, yodiloo
Anmeldt 7. mai 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og hyggelig betjening. Vi spiste hamburger meny og nacho og alle var fornøyd med maten.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, toreh879

Reisende som så på Tre Brør Kafé, så også på

Har du vært i Tre Brør Kafé? Del dine erfaringer!