“Lunsj stopp”
Anmeldelse av Tre Brør Kafé

Tre Brør Kafé
Vurdert som nr. 4 av 29 Restauranter i Voss
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Beskrivelse: Tre Brør Kafé og Bar ligger midt på torget på Voss i et vakkert hus fra attenhundre-tallet, med en stor og hyggelig uteservering. Kaféen ligger i første etg og her kan en nyte et godt måltid eller bare slappe av med en kaffe og noe søtt. Kaféen kan by på en variert meny basert på lokale råvarer. Tre Brør har også den beste kaffen i byen, ferskbrent hver uke hos Bergen Kaffebrenneri. Baren ligger i kjelleren og kan by på ca hundre forskjellige øltyper. Her blir det ofte arrangert DJ-kvelder og konserter og hver torsdag er fast Jam-kveld. Åpen fra torsdag til lørdag.
Anmeldt 2. august 2021

Tør potet med 3 små kyllingbiter og en forferdelig salat. Terningkast 1 Dette klarer alle og lage bedre

1  Takk, 936bj_rnarh

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Familien spiste både lunsj og middag under vårt opphold på Voss. God burger og salat, og grillbuffet (middag) var en suksess.

Veldig fint besøk på en godværsdag!

Takk, frodes761
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Maten var helt ok, selv om den manglet ingredienser som vi måtte spørre om. I tillegg fant vi hår i maten. Servicen inne var elendig. Personalet i kassa var lite behjelpelige og virket irritert da vi spurte om innholdet i den ene retten. Det virket som om kundene var veldig til bry. Servitørene ute var hyggelige, men når man blir møtt av personalet i kassen ved bestilling så ødelegger dette for alle. Personalet i kassen tok seg også tid til å bli irritert på servitørene for småting foran kundene. Det ble dårlig stemning og flaut for oss som stod der.

Vi kommer ikke tilbake.

Vi kommer ikke tilbake.

1  Takk, 194mariannn
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Koselig spisested!
Veldig god mat som ble servert raskt. Har prøvd fire av rettene ila ferien, og alle kan anbefales
Ta turen innom der når dere er på Voss.

Takk, Tourist75418
Anmeldt 16. juli 2021

Vi var et følge på 4 voksne og 1 barn til lunsj. En av de beste fish and chips vi har spist. Litt dårlig utvalg på barnemenyen. Grei pris på mat, noe dyr drikke. Hærlig atmosfære.

Takk, Mathilde290

Reisende som så på Tre Brør Kafé, så også på

Har du vært i Tre Brør Kafé? Del dine erfaringer!