“Skikkelig god hjemmelaget”
Anmeldelse av Vangen Cafe

Vangen Cafe
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Voss
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Skikkelig god hjemmelaget mat. Jeg spiste hjemmelaget kjøttpudding med kålstuing til sen lunsj. Maten ble servert svært raskt, hadde god smak, betjeningen var veldig hyggelig og lokalene fremsto rene og ryddige. God tilrettelegging ifht Covid-19.

Dato for besøk: august 2020
Takk, hegekj

Anmeldt 28. juli 2020

God hjemmelaget tradisjonsmat. Vi spiste skinkestek og lasagne og alle var veldig godt fornøyd med maten. Deilig sjokoladekake. Raskt levert. Fine lokaler. Ingen frityr. Anbefales.

Takk, Marianno71
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig matbarna har spist fiskekaker, vi lasagne og burger. Alt smakte godt. Dessert og kaffe og anbefales

2  Takk, W3161DDmonikak
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig lunsj sted med en fantastisk meny bestående av lokale og kortreiste råvarer. Serviceminded betjening og veldig god mat. Fine lokaler. Kan absolutt anbefales

Takk, Nina H W
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Var kjempegod kjøttkakemiddag . Koselige lokaler.
Kan virkelig anbefale plassen. Kjekk betjening. Kommer til å spise der flere ganger

Takk, eflaate

Reisende som så på Vangen Cafe, så også på

Har du vært i Vangen Cafe? Del dine erfaringer!