“Anbefales”
Anmeldelse av Vangen Cafe

Vangen Cafe
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Voss
Anmeldt 16. august 2021

Fantastisk service, da jeg hadde noen allergier var de superflinke på å finne gode alternativer. Veldig service innstilte og for en god mat.
Anbefales på det varmeste.

Takk, 884ireneh

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Tragisk burger opplevelse.
Tørt brød rett ut av pakken. Tørr og smakløs karbonade som blir solgt som "burger".

Veldig musfornøyd hele fam med rettene.

2  Takk, K8017AIalexanderm
Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Blir aldri skuffet her! De beste burgerne , saftige med knallgodt brød og tilbehør. Her får du skikkelig god hjemmelaget middag, mye norsk tradisjonsmat, gode råvarer og veldig hyggelig betjening. Vil en ha god gammeldags søndagsmiddag med dessert er dette stedet å gå. Har også nydelige kaker, rundstykker og deilig salat. Favoritten på Voss!

1  Takk, Gimegsol
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Skikkelig god hjemmelaget mat. Jeg spiste hjemmelaget kjøttpudding med kålstuing til sen lunsj. Maten ble servert svært raskt, hadde god smak, betjeningen var veldig hyggelig og lokalene fremsto rene og ryddige. God tilrettelegging ifht Covid-19.

Dato for besøk: august 2020
Takk, hegekj
Anmeldt 28. juli 2020

God hjemmelaget tradisjonsmat. Vi spiste skinkestek og lasagne og alle var veldig godt fornøyd med maten. Deilig sjokoladekake. Raskt levert. Fine lokaler. Ingen frityr. Anbefales.

Takk, Marianno71

Reisende som så på Vangen Cafe, så også på

Har du vært i Vangen Cafe? Del dine erfaringer!