Kajakktur i Gudvangen

Vår familie på fem med begrenset kajakk erfaring fikk en magisk halvdagstur sammen vår supre guide... les mer

Anmeldt 1 uke siden
950arildm
Guidet kajakktur i Nærøyfjorden

Magisk kajakktur i Nærøyfjoren! Valgte guidet heldagstur som var verdt pengene. Guiden Rob var... les mer

Anmeldt 1 uke siden
KirstiNesse
Kristiansand, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Voss
2025 av 973 anmeldelser
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en storartet opplevelse på dagstur. Ingen av oss er erfarne med kajakk fra før, men det gikk fint. Fantastiske omgivelser! Man får virkelig sugd inn den flotte naturen med rolig padling med kajakk. Etter ca 2,5 time, stoppet vi på et idyllisk sted hvor vi fyrte opp bål og fikk servert velsmakende grilla mat. Brukte et par timer tilbake med litt bedre teknikk enn da vi startet. Akkurat passe lengde. Gode minner vi kommer til å leve lenge på. Anbefales!

Takk, HildeH776
Anmeldt 9. juli 2020

Fantastisk familietur med Craig som guide 5 timer med innlagt taco. Ta gjerne med unger / ungdom

Takk, staalef2015
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

3 voksne uten kajakkerfaring hadde en super og lang dag på fjorden. Padlet 9 km før en lang og deilig lunsj med grillmat og pastasalat tilberedt ute. Padlet Sandeveien tilbake til Gudvangen. Hyggelig og kunnskapsrik guide i Craig. Anbefales!

Takk, 81gardr
Anmeldt 10. juni 2020 via mobile enheter

Begynte med kort og presis opplæring i bruk av kajakk. Nydelig utsikt innover Nærøyfjorden i finværet. Kunnskapsrik og avslappet guide gjorde opplevelsen utrolig fin. God lunsj i fantastiske omgivelser.

Dato for opplevelse: juni 2020
2  Takk, jonathanaL9384XV
Anmeldt 10. juni 2020 via mobile enheter

Bestilte eit par dagar i forvegen og fekk ypperleg service frå fyrste stund. Fin intro/opplæring og ein dyktig guide som tilpassa seg våre ønsker og nivå heile vegen. Nyttig guiding, deilig mat og ein nydelig tur!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Krisersland