Kajakktur i Gudvangen

Vår familie på fem med begrenset kajakk erfaring fikk en magisk halvdagstur sammen vår supre guide... les mer

Anmeldt 2 uker siden
950arildm
Guidet kajakktur i Nærøyfjorden

Magisk kajakktur i Nærøyfjoren! Valgte guidet heldagstur som var verdt pengene. Guiden Rob var... les mer

Anmeldt 2 uker siden
KirstiNesse
Kristiansand, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Voss
1924 av 974 anmeldelser
Anmeldt 17. juli 2020

Kanonbra! Vi hadde en helt nydelig dag idag med Nordic Ventures og med Jordan som vår guide. En gruppe på 6 personer samt Jordan fikk nyte en blikkstille Nærøyfjord der man kunne velge om man ville se opp for å se de mektige FJELLENE, eller ned - i vannet der de speilte seg så fint. Jordan fortalte mye underveis om livet langs fjorden, og vi hadde en lang og god pause på Oddnes, en nydelig plass med foss, strand og eventyrskog. Jordan laget middag til oss, mens vi bare kunne nyte stedet. Et glimt av sel ble det også, samt nærkontakt med en røyskatt som føyk langs strandkanten og ikke virket deg minste redd for oss. NORDIC VENTURES TURER ANBEFALES PÅ DET VARMESTE!

Takk, irenef413
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en storartet opplevelse på dagstur. Ingen av oss er erfarne med kajakk fra før, men det gikk fint. Fantastiske omgivelser! Man får virkelig sugd inn den flotte naturen med rolig padling med kajakk. Etter ca 2,5 time, stoppet vi på et idyllisk sted hvor vi fyrte opp bål og fikk servert velsmakende grilla mat. Brukte et par timer tilbake med litt bedre teknikk enn da vi startet. Akkurat passe lengde. Gode minner vi kommer til å leve lenge på. Anbefales!

Takk, HildeH776
Anmeldt 9. juli 2020

Fantastisk familietur med Craig som guide 5 timer med innlagt taco. Ta gjerne med unger / ungdom

Takk, staalef2015
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

3 voksne uten kajakkerfaring hadde en super og lang dag på fjorden. Padlet 9 km før en lang og deilig lunsj med grillmat og pastasalat tilberedt ute. Padlet Sandeveien tilbake til Gudvangen. Hyggelig og kunnskapsrik guide i Craig. Anbefales!

Takk, 81gardr
Anmeldt 10. juni 2020 via mobile enheter

Begynte med kort og presis opplæring i bruk av kajakk. Nydelig utsikt innover Nærøyfjorden i finværet. Kunnskapsrik og avslappet guide gjorde opplevelsen utrolig fin. God lunsj i fantastiske omgivelser.

Dato for opplevelse: juni 2020
2  Takk, jonathanaL9384XV