Helt toppers!

Superfin halvdagstur idag på Nærøyfjorden med trivelige guiden Rob. Her får man mye opplevelse for... les mer

Anmeldt 14. august 2021
Lovisbovis
Norway
Kajakktur i Gudvangen

Anmeldt 18. juli 2021
950arildm
Les alle 1 267 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Voss
Anmeldt 18. juli 2021

Vår familie på fem med begrenset kajakk erfaring fikk en magisk halvdagstur sammen vår supre guide Rob. Vi følte oss trygge og vel ivaretatt. Rob loset oss gjennom dagen med god kunnskap om området og de historiske stedene rundt Gudvangen og Nærøyfjorden. Deilig lunsj ble servert i det fri storslåtte omgivelser. Hele familien kom hjem med et smil om munnen og litt slitne armer. Vi anbefaler alle å ta turen.

Takk, 950arildm
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Magisk kajakktur i Nærøyfjoren! Valgte guidet heldagstur som var verdt pengene. Guiden Rob var super hyggelig og hadde god kunnskap om området rundt der vi padlet. Han disket også opp med grillmat til lunsj og kaffe og kjeks til dessert! Nok til å bli god og mett:) null stress med glutenfri og vegetar alternativer.
Padling inn i fjorden var virkelig en god måte å få oppleve mektige Gudvangen!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, KirstiNesse
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Flott tur på Nærøyfjorden. God og tålmodig guiding fra Rob. Anbefales for både familie og enkeltpersoner. Flott opplevelse

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, torh947
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Tusen takk for en fantastisk heldagstur i strålende sol på Nærøyfjorden. Anbefales på det varmeste! ☺️

Takk, ingeborgsgrovlen
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Seriøs aktør.
Kunnskapsrik og flink guide.
Nydelig kajakktur på Nærøyfjorden inkludert god lunch.
Anbefales.

Takk, G504TBellens