Ulike måter å oppleve Tvindefossen på
fra USD 2 997,97
Anmeldt 15. juli 2020

Du kan se fossen fra veien, men har du litt ekstra tid anbefaler jeg å svingen innom. Er det en varm dag kan du kjenne avkjølende tåkedråper når du nærmer seg fossen. Det er ok med parkering, men toalettbesøk koster penger.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, Jarle T
Anmeldt 3. juli 2019

Veldig fint å sjå på regnfylte dagar fossen er stor med masse vannføring,flott syn,turistane stoppar her

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, Venture393326
Anmeldt 7. november 2017

veldig mange busturister, masse suvenirer. Har ikke vært på campingplassen, men den ligger like ved den traffikerte E16, det finns finere og roligere i nærheten.

Har kjørt forbi utallige ganger siden jeg bor ikke langt vekke. En kan vel stoppe i ti minutter. Lett tilgjengelig for folk som er dårlig til beins.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, AndreaJasper
Anmeldt 9. september 2017 via mobile enheter

Stoppet her i forbindelse med biltur til Sogn. Fint vær og behov for en rast, gjør dette stedet ideelt for en stopp. Der er parkeringsplasser tilgjengelig, og bord og stoler til å raste.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, 279_yvinds
Anmeldt 26. juli 2017

Campingplassen er helt ok. Fossen i bakgrunnen til campingplassen er fantastisk men E16 på fronten er det ikke. Sanitæranlegget kunne vart mer separert fra hverandre mellom WC/Urinal og vask.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Tjark B